  • 1. Data: 2019-01-13 19:12:29
    Temat: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com>

    Za chwilę wiadomości w TVP
    Zauważą że orkiestra gra?

    W Teleexpresie nie zauważyli ponoć(nie oglądałem więc nie potwierdzone info)
    Dwa lata temu nie zauważyli, rok temu kilku sekundową relacje zapodali z wymazanym
    serduchem

  • 2. Data: 2019-01-13 19:38:55
    Od: l...@g...com

    Duże niedopatrzenie, niehandlowa niedziela.

  • 3. Data: 2019-01-13 19:45:13
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Jan 2019 10:38:55 -0800 (PST), l...@g...com

    > Duże niedopatrzenie, niehandlowa niedziela.

    Pod kościołami też bida (tak słyszałem, bo nie chadzam nigdzie w niedzielę
    nawej jak sklepy otwarte). Dlatego dałem via online za te 27 lat z rzędu.
    :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-01-13 19:49:08
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Za chwilę wiadomości w TVP
    > Zauważą że orkiestra gra?
    >
    > W Teleexpresie nie zauważyli

    Jednym słowem skur...stwo.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2019-01-13 19:50:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 19:45:10 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > nawej jak sklepy otwarte). Dlatego dałem via online za te 27 lat z rzędu.
    https://wiadomosci.wp.pl/taca-z-calej-niedzieli-posz
    la-na-wosp-ksiadz-parafianie-sie-cieszyli-6338107984
    164481a
    Ja daję rok w rok
    Sam swego czasu wolontariuszem byłem, żona była(jeszcze się nawet nie znaliśmy). od
    kilku lat córa zbiera
    A wiadomościach kilku sekundowa wzmianka była ok 19:50

  • 6. Data: 2019-01-13 20:17:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 19:50:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    kilku lat córa zbiera
    > A wiadomościach kilku sekundowa wzmianka była ok 19:50

    ja sie nie dziwie, w Polsce teraz zamieszkują dwa nienawidzące sie plemiona, owsiak
    trzyma z jednym, trudno zeby otrzymal wsparcie od drugiego. Na szczescie nie
    slyszalem zeby ktos zniechecal do wospu.

    b.

  • 7. Data: 2019-01-13 20:27:13
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Budyń wrote:

    /....
    > Na szczescie nie slyszalem zeby ktos zniechecal do wospu.
    /.../

    8934,wewnetrzne-walki-w-tvp-rachon-oskarzany-o-wypro
    mowanie-ohydnego.html#s=BoxOpImg3

    https://fakty.interia.pl/polska/news-tvn-prezydent-g
    danska-zaatakowany-ostrym-narzedziem,nId,2781071

    --
    Pozdr.
    T.

  • 8. Data: 2019-01-13 21:01:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 20:17:36 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    >
    > ja sie nie dziwie, w Polsce teraz zamieszkują dwa nienawidzące sie plemiona, owsiak
    trzyma z jednym, trudno zeby otrzymal wsparcie od drugiego.

    Nie chodzi o wsparcie
    Chodzi o to że praktycznie nie poinformowali o największym wydarzeniu dnia. I to
    kolejny raz z rzędu.
    Ktoś tu na grupach ma w podpisie:
    "Sukces WOSP klęską PIS"
    Coś w tym jest.

  • 9. Data: 2019-01-13 21:12:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odkad wlaczylem projektor to caly czas mowia. Mowia o Adamowiczu ze ktos go dzgnal
    nozem.

  • 10. Data: 2019-01-13 22:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 21:12:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Odkad wlaczylem projektor to caly czas mowia. Mowia o Adamowiczu ze ktos go dzgnal
    nozem.

    Późno włączyłeś