  • 1. Data: 2016-05-08 13:48:41
    Temat: Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
    Od: Witak <d...@g...com>

    Wąska działka rekreacyjna, potrzebuje odgrodzić się od sąsiada tak żebym
    nie widywał jego mordki ale żeby ogrodzenie przepuszczało słońce (żeby
    było jasno).

    Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.

    Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

  • 2. Data: 2016-05-08 16:45:43
    Temat: Re: Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://tiny.pl/grt8c

    > Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.
    >
    > Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

    A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
    zrobisz?
    333333-]

  • 3. Data: 2016-05-08 21:18:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 13:48:58 UTC+2 użytkownik Witak napisał:
> [...]
    >
    > Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.
    >
    > Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...
    Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

  • 4. Data: 2016-05-08 21:52:39
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-05-08 21:18, obywatel Kris uprzejmie donosi:

    > Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

    W ZOO nie wszystkie wybiegi są i długie, i szerokie.

  • 5. Data: 2016-05-10 15:22:43
    Od: Witak <d...@g...com>

    > Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

    Kraków, tu ciężko o płaskie tereny zwłaszcza w stronę Zakopanego,
    działka na zboczu, różnica wysokości co-najmniej parę metrów, sąsiad
    jest na działce wyżej o ~1m

  • 6. Data: 2016-05-10 15:24:49
    Od: Witak <d...@g...com>

    > A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
    > zrobisz?

    sposób odgrodzenia musi być uzgodniony przez obie strony, ja się
    zgodziłem na 2m żywopłot i myśle że on się zgodzi na jakieś panele
    matowe poliwęglanowe

    no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

  • 7. Data: 2016-05-11 19:45:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 May 2016 15:24:49 +0200, Witak napisał(a):

    > sposób odgrodzenia musi być uzgodniony przez obie strony, ja się
    > zgodziłem na 2m żywopłot i myśle że on się zgodzi na jakieś panele
    > matowe poliwęglanowe

    Zależy, czy będzie chciał robić na złość ;-)

    > no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

    Są - ale jeśli mają przepuszczać 50% słońca, to niestety i 50% sąsiada też
    przepuszczą 3-)
    https://www.google.pl/search?q=siatka+cieniuj%C4%85c
    a+50%25&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=eW8zV4eGHIaus
    wH10Y_wCg