  • 1. Data: 2018-05-13 08:54:52
    Temat: No Kogutek/Zenek zobaczę co Twoje rady warte;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kogutek wielokrotnie zachwalał farbe epoksydową to i dałem sie zwieżć reklamie;)
    Co roku różności wokół domu malowałem/odnawiałem farba olejną
    w tym roku nabyłem za namowa ?kogutka farbe epoksydową i co tam miałem do malowania
    wczoraj pomalowałem
    Puszka zwykłej farby to 10-20 zł, epoksydowej dwie puszki+ utwardzacz to 120zł
    Pięć razy drożej, czy pięć razu bardziej trwała powłoka będzie to się okaże;)
    Zaleta jest taka że wystarczyło raz malować i pokryła, olejnicą dwa razy musiałem
    malować. Wydajność epoksydowej w praktyce więc dużo większa jak olejnicy
    Wada taka że pierdzielenia z rozrabianiem jest
    Kogutek wałki z gąbki radził i pisał że po pół godziny malowania do wyrzucenia. Racje
    miał tak było. Zanabyłem droga kupna jednak oprócz gąbkowych wałki trochę inne- takie
    do olejnicy i impregnatów- i te dają radę do końca malowania, Nie rozpadają się jak
    te gąbkowe.
    Za rok jak nie zapomnę to napisze czy warto bylo w farbę epoksydową inwestować

    Pytanie jeszcze mam:
    4 krzesła ogrodowe plastykowe mam- czy epoksydową je malować czy nie?
    Pytam bo farba ta z plastykowych tacek(tych do malowania wałkiem) po zaschnięciu
    odłazi bez problemu to i obawę mam czy z krzeseł nie zlezie

REKLAMA