  • 11. Data: 2018-05-28 13:46:29
    Temat: Re: No Kogutek/Zenek zobaczę co Twoje rady warte;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 13:42:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To urzadzenie z linku sluzy do malowania hydrokinetycznego. Nie ma tam sprezonego
    powietrza.

    Racja. Nawet w nazwie ma air less ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2018-05-28 13:53:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 11:31:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Przy czym do pomalowania jednej ściany w zabudowanym pokoju więcej czasu
    > zejdzie Ci na obklejeniu wszystkiego dookoła żeby nie zachlapać niż
    > przejechanie tego wałeczkiem ;)
    >
    > Ile masz do pomalowania, że tak sobie chcesz ułatwić?

    Teściowa i czasem żona mają napady remontowe i wtedy są to
    ogromne ilości ścian, to nie jest jakaś tam jedna ścianka do
    pomazania bo kolor zblakł :> Wiem że przygotowanie i oklejanie
    to mordęga, ale na to raczej nie ma sposobu. Pytanie czy da się
    zoptymalizować wałkowanie. Na razie wałkujemy wałkiem na kiju
    z tacą na farbę.

    L.

  • 13. Data: 2018-05-28 14:15:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Da sie zoptymalizowac. Sa walki z kijkiem, pojemnikiem na farbe i pompka. Nie dalej
    niz pol godziny temu widzialem jak facet takim cudakiem malowal sciane domu.

  • 14. Data: 2018-05-28 15:08:28
    Od: hienryk <k...@g...com>

    troszkę wprawy :)
    https://youtu.be/LS2yJqaFuAs

  • 15. Data: 2018-05-28 16:42:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 15:08:30 UTC+2 użytkownik hienryk napisał:
    > troszkę wprawy :)
    > https://youtu.be/LS2yJqaFuAs

    Piękne. I to jest pewnie ten hydrokinetyczny agregat. Tylko pewnie farby
    idzie 2 x więcej niż przy oszczędnym gospodarowaniu wałeczkiem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2018-05-28 16:50:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 15:08:30 UTC+2 użytkownik hienryk napisał:
    > troszkę wprawy :)
    > https://youtu.be/LS2yJqaFuAs

    https://scr.pgr.pl/2018/05/2018-05-28_16-49-12-26215
    .png

    Ale jak kamerzysta szybko skierował kamerę gdzie indziej ;-)
    Takich kwiatków pewnie będzie we wszystkich narożach pełno. To anglia?
    Tam na takie fuszery nie zwracają uwagi, u nas by nikt tego nie odebrał :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2018-05-28 17:30:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podobnie idzie farby. Energia kropelek jest tak duza ze strumien nie rozlazi sie na
    boki.

  • 18. Data: 2018-05-28 21:49:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 16:50:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    Lisciasty - a tu masz porównanie - jakbyś tak na tym mango tv wypatrzył
    jakiś super agregat to malowania za trzy stówy:

    https://www.youtube.com/watch?v=nP-xfBQM9k0

    ;-)

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2018-05-29 09:22:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 21:49:36 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nP-xfBQM9k0

    Nie wiem jak ten agregat, ale ten kolo z wałkiem i tacką ewidentnie
    się opierdala, zmanipulowane jest toto. Nie mówię że ten kijek z pompką
    jest zły bo coś takiego mojej żonie się widzi i szuka opinii, ale
    tutaj już przegięli z propagandą :>

    L.

  • 20. Data: 2018-05-30 13:17:27
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > Pytanie jeszcze mam:
    > 4 krzesła ogrodowe plastykowe mam- czy epoksydową je malować czy nie?
    > Pytam bo farba ta z plastykowych tacek(tych do malowania wałkiem) po zaschnięciu
    odłazi bez problemu to i obawę mam czy z krzeseł nie zlezie

    raczej nie ma szans. Żadnego tworzywa termoplastycznego nie pomalujesz
    ani trwale nie skleisz epoksydem. Co do malowania, można spróbować użyć
    primera (do wyguglania -primer epoxy) ale osobiście mam fatalne
    doświadczenia z promerem Rustoleum; być może są lepsze. Tym niemniej i
    tak czeka Cie zmatowienie i być może wytrawienie powierzchni. Żmudne
    zajęcie i chyba nieopłacalne.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com