  • 1. Data: 2016-10-20 10:37:06
    Temat: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Czy ktoś miał "przyjemność" używania tej niesamowitej platformy?
    Wysłałem (po długich bojach) kilka pism do urzędu i jestem zażenowany
    jakością tego produktu. W życiu nie widziałem nic tak nieintuicyjnego,
    nieczytelnego i zawodnego.

    W tej chwili w odebranych i wysłanych mam dokładnie to samo, jakieś
    xmle, urzędowe poświadczenia, certyfikaty, referencje. W tym syfie nie
    umiem znaleźć nawet treści tego co sam napisałem ani nie potrafię
    zgadnąć czy ktoś mi przypadkiem nie odpisał. Chociaż jeśli ktoś odpisze
    to prawdopodobnie strzałeczka się robi czerwona. Tylko, że jak się
    ostatnio zrobiła czerwona to i tak odpowiedzi na pismo nie znalazłem.
    Zwykle w końcu odpowiedzi i tak przychodzą tradycyjną pocztą na adres
    pod którym już od dawna nie mieszkam.

    Ciekawy jest katalog spraw i opcja "pokaż sprawy wybranego urzędu". No
    to klikam sanepid a tam "Rodzina 500+", "Poszukiwanie pracy",
    "Potwierdzanie i realizowanie prawa do rekompensaty (mienie
    zabużańskie)". Jak już w końcu znajdę i klikam Załatw sprawę to
    oczywiście nie może mieć domyślnie wybranego tego urzędu, który
    przeglądałem tylko "pismo nie zaadresowane". I tu oczywiście zaczynają
    się kolejne problemy.

    Wyszukiwanie urzędów to kolejna fuszerka. Na stronach urzędów są jakieś
    adresy skrzynek podawczych tylko gdzie ja to niby mam wpisać?? Nie
    wiadomo. No to szukam urzędu na tej liście a tam a tam (z głowy):

    INSPEKTOR SANITARNY
    INSPEKTOR SANITARNY W KATOWICACH
    Inspektor sanitarny
    INSPEKTOR SANITARNY WROCŁAW

    No i klikam po kolei i szukam czy przypadkiem ten 1 to nie moje miasto,
    a może ten trzeci. A czasami mam wrażenie, że jak coś jest pisane
    wielkimi to ja też muszę to tak wpisywać, a czasami widzę, że musi być
    wpisane całe słowo a nie fragment, a czasami jest W KATOWICACH, a
    czasami jest KATOWICE, albo może nic się nie pojawia bo serwer
    zwraca błąd. SYF!!!

  • 2. Data: 2016-10-20 10:50:24
    Temat: [NTG] Re: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Ale chociaż do PINB-u albo wydziału bydownictwa piszesz?
    Że od razu na tą grupę?

    Może jednak lepiej na *.polityka.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2016-10-20 11:01:21
    Temat: Re: [NTG] Re: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 10:50, Pete pisze:
    > Ale chociaż do PINB-u albo wydziału bydownictwa piszesz?
    > Że od razu na tą grupę?

    Właściwie to jak by się zastanowić to sprawa nawet powiązana
    z tematyką grupy. Ale to bez znaczenia.

    > Może jednak lepiej na *.polityka.

    No bez jaj. Nie po to piszę żeby potem to wrzucić
    do szamba.

  • 4. Data: 2016-10-20 13:30:56
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pete
    "-te szwagier - co ty tam robisz?
    -firme budowlana mam...
    - eeee, nieee, ty sie przekwalifikuj na informatyka i zal. firme, to ci
    pomoge. EPUPAP bedziesz robic. dasz rade? 6 miechow czasu...
    - spox
    - masz zalatwione!
    - bedziesz u krysi na urodzinach w sobote?
    - bede
    - no to popijemy."
    --------------------------------
    przejaskrawiam troche, ale naprade troche......

  • 5. Data: 2016-10-20 13:55:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-20 o 11:01, ww pisze:

    > Właściwie to jak by się zastanowić to sprawa nawet powiązana
    > z tematyką grupy. Ale to bez znaczenia.

    > No bez jaj. Nie po to piszę żeby potem to wrzucić
    > do szamba.

    A wracając do ad remu, jeśli wysyłając pismo nie zaznaczyłeś checkboxa,
    że chcesz otrzymać odpowiedź przez epuap, to dostajesz ją pocztą z trąbką.

    A jeśli zaznaczyłeś, to powinieneś dostać maila, że coś na ciebie czeka
    w skrzynce.
    I najpierw musisz odesłać poświadczenie odbioru, żeby dostać się do
    treści odpowiedzi.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2016-10-20 13:57:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-20 o 13:30, abn140 pisze:
> [...]
    > - no to popijemy."
    > --------------------------------
    > przejaskrawiam troche, ale naprade troche......

    informatyk, to jak robotnik fizyczny - robi co mu majster każe.
    Majster, co kierbud, kierbud co jest w projekcie a projekt ma to co
    chciał inwestor.

    I tak jest z epuapem i każdym projektem informatycznym.
    Jest taki, jak chciał zamawiający. Informatyków w to proszę nie mieszać. :P

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-10-20 14:17:32
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 13:55, Pete pisze:

    > A wracając do ad remu, jeśli wysyłając pismo nie zaznaczyłeś checkboxa,
    > że chcesz otrzymać odpowiedź przez epuap, to dostajesz ją pocztą z trąbką.

    "Oświadczam, iż rezygnuję z doręczania pism za pomocą środków
    komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39? k.p.a. §1d Kodeksu
    postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016 poz. 23). "

    To chyba raczej odwrotnie - klikam żeby dostać tradycyjnie. Ale ja tego
    nigdy nie kliknąłem.

    Nawiasem mówiąc oświadczenie jest kompletnie idiotyczne. Nie można było
    napisać właśnie "Zgadzam się na doręczanie mi pism za pomocą
    środków komunikacji blebleble"? Ta negacja w środku jest BEZNADZIEJNA
    i myląca.

    > A jeśli zaznaczyłeś, to powinieneś dostać maila, że coś na ciebie czeka
    > w skrzynce.

    No to chyba nikt nic nie dostałem.

    > I najpierw musisz odesłać poświadczenie odbioru, żeby dostać się do
    > treści odpowiedzi.

    Dżizys.

  • 8. Data: 2016-10-20 16:13:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 20 Oct 2016 13:55:58 +0200, Pete napisał(a):

    > A wracając do ad remu, jeśli wysyłając pismo nie zaznaczyłeś checkboxa,
    > że chcesz otrzymać odpowiedź przez epuap, to dostajesz ją pocztą z trąbką.

    Taa. Zaznaczyłem i dostałem w odpowiedzi dwa polecone.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2016-10-20 17:09:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-20 o 14:17, ww pisze:

    > No to chyba nikt nic nie dostałem.

    > Dżizys.

    Zupełnie jak na poczcie. Najpierw podpisujesz odbiór a potem dopiero
    dostajesz pismo do łapki.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2016-10-20 17:10:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-20 o 16:13, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39? k.p.a. §1d Kodeksu
    postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016 poz. 23). "

    Może trzeba było odznaczyć :)

    --
    Pete