  • 1. Data: 2022-08-11 22:34:08
    Temat: OT Porównanie Polska Rosja widziane oczami rosjanina
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Fajny materiał znalazłem, porównanie Polski i Rosji z 2019r

    https://youtu.be/Vb3EMkWRzg8

    i jeden z komentarzy pod filmem

    "Rosja cofa się w rozwoju i wyludnia? Jakoś mnie to nie dziwi.
    Rozpoczęta w 90 - tych latach dzika prywatyzację narodowego majątku i
    utrzymujący się do dzisiaj system oligarchiczny od dawna dobijają ten
    kraj. Wielu z tych bogatych Rosjan zdobyło majątki właśnie przez
    prywatyzację oraz okradanie państwa na prawo i lewo. To, że nawet ci
    bogaci oligarchowie pchają się na Zachód, a Rosję traktują jak kolonię z
    której czerpią bogactwa też o czymś dobitnie świadczy. Do tego dochodzi
    największa liczba aborcji w Europie (niejako traktowanie aborcji jako
    antykoncepcji), alkoholizm i narkomania. To świetnie, że Polska
    wyprzedziła Rosję . Dla nas to dobra sytuacja. Myślałam, że pan ekspert
    na koniec popadnie w jakieś absurdy i zacznie obwiniać Polskę albo kraje
    bałtyckie o to, że w Rosji tak źle się dzieje, ale ku mojemu
    zaskoczeniu, nic takiego w jego wypowiedzi nie padło. To już coś. Sama
    Rosja jest jak alkoholik albo narkoman. Dotrze do niej, że ma problemy
    dopiero wtedy, gdy stoczy się na samo dno. Brudny, obrzygany, wyrzucony
    na ulicę alkoholik może podjąć decyzję, że chce iść się leczyć albo
    dalej brnąć w picie. Z Rosją będzie tak samo."

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2022-08-11 23:02:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:td3p47$71i$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Fajny materiał znalazłem, porównanie Polski i Rosji z 2019r

    Lepiej niech już zostawią Polskę i patrzą na Holandię, Danię.
    Niech się uczą sadzić tulipany.

    --
    Piter

    A russian promise is like a fart in the wind

  • 3. Data: 2022-08-12 08:47:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-08-11 o 23:02, PiteR pisze:
    > in <news:td3p47$71i$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > Lepiej niech już zostawią Polskę i patrzą na Holandię, Danię.
    Nie będą, bo maja pod bokiem sąsiada do bicia, poza tym maja na naszym
    punkcie cholerne kompleksy, 'kura nie ptica, polsza nie zagranica'.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2022-08-13 01:26:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:td4t1v$toq$1$Janusz@news.chmurka.net>

    https://www.youtube.com/watch?v=yLjF1qTDsi8

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 5. Data: 2022-08-13 08:04:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-08-13 o 01:26, PiteR pisze: