  • 1. Data: 2019-11-02 21:23:29
    Temat: OT hydrauliczny artyzm
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    https://joemonster.org/mg/show/239189/lastup/Mokry_s
    en_kazdego_hydraulika
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-11-02 21:39:52
    Temat: Re: OT hydrauliczny artyzm
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Nov 2019 21:23:29 +0100, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > https://joemonster.org/mg/show/239189/lastup/Mokry_s
    en_kazdego_hydraulika

    Ładniej by to w miedzi wyglądało.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-11-02 23:16:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.11.2019 o 21:23, Janusz pisze:

    > https://joemonster.org/mg/show/239189/lastup/Mokry_s
    en_kazdego_hydraulika

    Zgadzam się z tytułem. To dzieło hydraulika mogłoby z powodzeniem
    zostać umieszczone w Muzeum Sztuki Współczesnej, jako tzw. instalacja
    artystyczna.

  • 4. Data: 2019-11-04 16:43:54
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 23:16, collie pisze:

    en_kazdego_hydraulika

    > Zgadzam się z tytułem. To dzieło hydraulika mogłoby z powodzeniem
    > zostać umieszczone w Muzeum Sztuki Współczesnej, jako tzw. instalacja
    > artystyczna.

    Bo jak się ludzie nie znają na czymś, ale im się wizualnie podoba, to od
    razu "sztuka". Jak treblinki z "Nie lubię poniedziałków";)

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_J6fel6En4I
    baUpYU4kk9Xv4iPJPJsbhW.jpg
    To niby też sztuka, czy po prostu chęć zapobiegnięcia bałaganowi?
    Niby ładne, ale koszmar jak trzeba będzie dokrosować coś ;)

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2019-11-04 18:33:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    A to https://ibb.co/K9JJwfd ?

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2019-11-04 18:41:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest kompensator. Jak się rury rozgrzewają to się robia dłuższe. Trzeba gdzies z
    długością uciec.

  • 7. Data: 2019-11-04 18:58:35
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > To jest kompensator. Jak się rury rozgrzewają to się robia dłuższe. Trzeba gdzies z
    długością uciec.

    Ale Czarek o bajpasik pytał :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2019-11-04 19:12:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 18:58, Irek.N. pisze:

    > Ale Czarek o bajpasik pytał :)

    Grzeje? grzeje :) to po ch.j drążyć temat :)

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2019-11-04 19:15:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 16:43, viktorius pisze:

> [...]
    >
    > To niby też sztuka, czy po prostu chęć zapobiegnięcia bałaganowi?
    > Niby ładne, ale koszmar jak trzeba będzie dokrosować coś ;)

    Nic nie dokrosujesz bo wszystko jest skrosowane.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2019-11-04 19:24:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > To jest kompensator. Jak się rury rozgrzewają to się robia dłuższe. Trzeba gdzies z
    długością uciec.

    No popatrz, jakiś ty jesteś mądry, tyko szkoda, że nie widzisz tego
    innego ciekawego elementu.

    --
    Czarek