  • 51. Data: 2019-11-10 21:04:09
    Temat: Re: OT hydrauliczny artyzm
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Niezwykłości tego systemuu nikt nawet nie sugerował. Niezwykły to by
    > dopiero był grzejnik z jednorurowym podłączenie. Epokowy wynalazek,
    > coś na miarę darmowej klimatyzacji korzystającej z "odpadowgo chłodu"
    > powstającego przy grzaniu wody. Ale nie -- układ jednorurowy ma swoją
    > ogólnie przyjętą definicję. Jest wtedy, gdy grzejnik podłączony jest
    > do jednej rury, w której płynie woda w jednym kierunku. Jeśli rury
    > obok siebie są dwie, jedną dostarczana jest gorąca woda, a tą obok
    > wraca ona z grzejnika tam, skąd przyszła -- układ jest dwururowy.
    Który się potocznie określa układem zwykłym bo tak robione jest 99,99999%
    instalacji. Skoro pokazałeś że wiesz czym się one różnią to teraz czekam na
    zdjęcia układu jednorurowego pracującego bez pompy z górnym rozdziałem.

    --
    Janusz

  • 52. Data: 2019-11-10 21:25:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

> [...]
    > 99,99999% instalacji. Skoro pokazałeś że wiesz czym się one różnią |
    > to teraz czekam na zdjęcia układu jednorurowego pracującego bez pompy |
    +

    Jarek

    PS:
    0,00001% oznacza jedna instalcję na dziesięć milionów. Może tyle jest
    wszystkich w Polsce. Nie wiedziałem, że jestem jednym jedynym wyjątkiem.

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 53. Data: 2019-12-01 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > https://joemonster.org/mg/show/239189/lastup/Mokry_s
    en_kazdego_hydrau
    > lika

    u nas to by ząłozyli plomby z obu stron liczników.
    Dlaczego? BO TAK!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.