  • 11. Data: 2017-06-16 14:02:24
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 11:46:54 UTC+2 użytkownik ww napisał:
    > Osób, które to zrobią za przysłowiową flaszkę z różnych
    > przyczyn pod uwagę nie biorę.

    Ale to najlepsze rozwiązanie. Dasz 20zł dwóm Panom i pomoga Tobie

  • 12. Data: 2017-06-16 16:36:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestan Kris pierdolic. Nie ma takich panow co za dwie dychy od lba wniosa. Tacy co
    by wzieli dwie dychy z trudem nosza reklamowke z puszkami po piwie. I nie dlatego ze
    sa pijani a ze sa bardzo wyniszczeni. Dla nich wejscie na pusto na czwarte pietro to
    wyzwanie. Wniesienie takiego ciezaru zabilo by ich na parterze. Umarli by. A tacy co
    by nie umarli dwie dychy oleja i mozliwe ze za obraze dali by w ryja. Oceniam ze
    stowa za wniesienie to jakies minimum od ktorego mozna zaczac rozmowe.

  • 13. Data: 2017-06-16 16:39:59
    Temat: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam podobny wozek. Jest niby do 180 kilo. Daje rade nim wciagnac trzy worki pelletu
    na raz. Z wozkiem to bedzie z 50 kilo. Nie wyobrazam sobie mozliwosci wtargania na
    schodach takim wozkiem czegos co wazy sto kilo.

  • 14. Data: 2017-06-16 16:54:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.06.2017 11:28, ww wrote:
    > Witam. Paczka 160 x 100 x 60 ważąca 110 do wniesienia
    > do 4 piętro.
    >
    > Da radę w 1 osobę? Oczywiście nie na plecach tylko na jakimś
    > dziwnym wózku do wjeżdżania po schodach. Na przykład takim:
    >
    > http://allegro.pl/wozek-magazynowy-transportowy-na-s
    chody-250kg-w1s-i6685496439.html

    Ja nie dałbym rady ale myslę, że jak zaproponujesz kierowcy kasę to
    spokjnie pomoże, nie raz miałem taki przypadek. Myślę za 40zł to aż nadto

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2017-06-16 20:00:09
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Czytam i dochodzę do takich wniosków:
    - faktycznie samemu słabo to widzę. Jak jesteś duży i silny, to dasz
    radę, ale będziesz się pół dnia z tym szarpał, a później 2 tygodnie
    umierał :(
    - nie wierzę, że żaden sąsiad nie pomoże,
    - a już na pewno nie uwierzę, że jesteś takim odludkiem, że żaden kolega
    się nie znajdzie. U mnie w pracy grupa się zorganizowała żeby jednemu
    pomóc meble wnieść do domu w bloku, spontanicznie się zebrali jak wyszło
    że trzeba coś takiego zrobić.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2017-06-17 10:22:46
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 16:54, quent pisze:

    chody-250kg-w1s-i6685496439.html

    > Ja nie dałbym rady ale myslę, że jak zaproponujesz kierowcy kasę to
    > spokjnie pomoże, nie raz miałem taki przypadek. Myślę za 40zł to aż nadto

    Gorzej jeśli nie pomoże. W DPD jeździ kurier, który by pomógł pewnie i za
    darmo. Co do innych kurierów mam wątpliwości. A tu jest jeszcze kurier
    od przesyłek paletowych, którego nie znam wcale.

  • 17. Data: 2017-06-17 10:24:16
    Od: ww <w...@o...pl>

    > Mam podobny wozek. Jest niby do 180 kilo. Daje rade nim wciagnac trzy worki pelletu
    na raz. Z wozkiem to bedzie z 50 kilo. Nie wyobrazam sobie mozliwosci wtargania na
    schodach takim wozkiem czegos co wazy sto kilo.

    Ciekawe w ilu trzeba targać te wózki "nośność do 250kg".

  • 18. Data: 2017-06-20 23:20:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, June 20, 2017 at 10:38:48 PM UTC+2, Ciezki wrote:

    > Mam do wniesienia piecyk przenośny o masie 300kg i głowię się jak ten piecyk
    > może być przenośny:)
    > Mam go wnieść po wąskich schodach na piętro, piecyk jest mały, ale ciężki,
    > nie widzę też na allegro wózków o nośnościach większych niż 250kg, chociaż
    > wątpię żeby on były przystosowane nawet do połowy nominalnej wagi.
    > Jaki macie pomysł na wniesienie paczki 300kg po schodach gdzie swobodnie
    > może przejść tylko jedna osoba?

    U mojego brata w firmie mieli kupic (kupili?) jakis schodolaz elektryczny, mial
    umozliwic instalacje ciezkich kserokopiarek przy udziale tylko jednej osoby...

    Nie wiem jaki... ale google wyswietla sporo, np.
    https://www.youtube.com/watch?v=nL2RtyZLYv4

  • 19. Data: 2017-06-20 23:50:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 22:38:48 UTC+2 użytkownik Ciezki napisał:
    > Jaki macie pomysł na wniesienie paczki 300kg po schodach gdzie swobodnie
    > może przejść tylko jedna osoba?
    > Budować jakiś dźwig boczkowy i wciągać przez okno?

    Pasy parciane i ze 4 osoby do tego, może się zmieszczą jakoś
    jak odpowiednio te pasy ułożą. Tak można tachać spore ciężary,
    ale trzeba to robić z głową żeby się nie omskło ;)

    L.

  • 20. Data: 2017-06-21 04:37:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.06.2017 05:51, Ciezki wrote:

> [...]
    > może przejść tylko jedna osoba?
    > Budować jakiś dźwig boczkowy i wciągać przez okno?

    Jak kolega zmieniał piec to mu gość go na palecie wsunął przez ogrodowe
    drzwi takie szersze 180cm przy pomocy koparki 3CX. Złapał widłami i
    delikatnie wstawił.