  • 31. Data: 2017-06-22 11:31:37
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 09:04:25 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > www.sport-shop.pl/orbitrek-e95-sole-by-hammer-p-2258
    0.html

    O kurwa, ze tak powiem brzydko. Na co Ci w mieszkaniu sprzęt z półki
    cenowej jak dla profesjonalnych siłowni? :) Mam orbitreka za bodaj ~2k i
    to już jest solidny sprzęt, używany regularnie od paru lat, nie do
    zajechania. 10k lekka przeginka :-)

    Widzę tylko jedno wytłumaczenie - użytkownik ma słabą wolę. I orbitrek,
    którego można dość swobodnie przenosić wylądowałby zaraz gdzieś w kącie,
    czy piwnicy. A tego nie ma szans - czterech chłopa trzeba organizować.

    Ale i tak jest ryzyko - zawsze może zostać np. wieszakiem na ubrania ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2017-06-22 22:15:29
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 11:31, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > cenowej jak dla profesjonalnych siłowni? :) Mam orbitreka za bodaj ~2k i
    > to już jest solidny sprzęt, używany regularnie od paru lat, nie do

    Spodobały mi się takie z przednim kołem bo podobno ruch jest bardziej
    naturalny a ćwiczenie bardziej efektywne. Dodatkowo te troszke
    droższe mają automatyczną zmianę trajektorii ruchu platform, co trochę
    urozmaica ćwiczenie. Długo zastanawiałem sie nad takim innym za 5700
    (katalogowo niby 7500), potem promocja się skończyła, potem znalazłem
    go za 4500 w przedsprzedaży, potem znowu cena się zmieniła i w końcu
    kupiłem za 5200. I kiedy tak zastanawiałem się kilka dni jak ja to
    do cholery wniosę to otrzymałem niespodziewanie maila ze sklepu czy
    nie chce w zamian tego sole... no i mam sprzęt prawie profesjonalny
    w cenie trochę droższego domowego.

    > Widzę tylko jedno wytłumaczenie - użytkownik ma słabą wolę. I orbitrek,
    > którego można dość swobodnie przenosić wylądowałby zaraz gdzieś w kącie,
    > czy piwnicy. A tego nie ma szans - czterech chłopa trzeba organizować.

    Co prawda to prawda. Sprzęt jest nie do ruszenia. Cyfry na papierze
    jakoś nie podziałały na moją wyobraźnie. Teraz jak to widzę to jestem
    przerażony.

  • 33. Data: 2017-06-28 13:32:03
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 22.06.2017 o 09:04, ww pisze:

    > Nie ;)
    >
    > www.sport-shop.pl/orbitrek-e95-sole-by-hammer-p-2258
    0.html

    Normalnie MISZCZ, wieszak na ciuchy za 10 kafli

  • 34. Data: 2017-06-28 18:01:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 13:31:35 UTC+2 użytkownik lleeoo napisał:

    > Normalnie MISZCZ, wieszak na ciuchy za 10 kafli

    Niektorzy maja i uzywaja ;) Ale za 10k to juz sie zaczyna sprzet
    profesjonalny do silowni, ktory jest uzytkowany codziennie przez
    kilka godzin. Spokojnie za 2k dobry magnetyczny robilby te sama
    robote :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2017-06-28 19:02:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-28 o 18:01, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > profesjonalny do silowni, ktory jest uzytkowany codziennie przez
    > kilka godzin. Spokojnie za 2k dobry magnetyczny robilby te sama

    Odwalcie się od człowieka.
    To tak, jakby prostować kogoś, kto sobie kupił SUV-a do jazdy po
    mieście, skoro wystarczy multipla za ułamek ceny.
    Chciał to sobie kupił, po jaką cholerę udowadniać na siłę, że źle zrobił.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2017-06-28 21:43:04
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-28 o 19:02, Pete pisze:

> [...]
    > mieście, skoro wystarczy multipla za ułamek ceny.
    > Chciał to sobie kupił, po jaką cholerę udowadniać na siłę, że źle zrobił.

    Nie musisz mnie bronić. Można chyba tą sytuacje podsumować klasycznym
    "nie stać cię i dorabiasz ideologię".

    PS. Nie mogłem odpisać szybciej bo trenowałem na moim wieszaku

  • 37. Data: 2017-06-28 21:55:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >skoro wystarczy multipla za ułamek ceny.
    >Chciał to sobie kupił, po jaką cholerę udowadniać na siłę, że źle zrobił.

    Nie pisz tego adasiowi, adas jezdzi trupem z kilkusettysiecznym przebiegiem,
    ze swiecaca sie na stale kontrolka oleju :-)

  • 38. Data: 2017-06-28 23:32:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 19:02:44 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Odwalcie się od człowieka.
    > To tak, jakby prostować kogoś, kto sobie kupił SUV-a do jazdy po
    > mieście, skoro wystarczy multipla za ułamek ceny.

    Przecież SUV to jest właśnie auto do jazdy po mieście :-)
    Analogią byłoby jakby kupił sobie autobus do dojeżdzania do pracy samemu.
    Przyznasz, że trochę zakup na wyrost :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2017-06-28 23:35:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 21:56:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie pisz tego adasiowi, adas jezdzi trupem z kilkusettysiecznym przebiegiem,
    > ze swiecaca sie na stale kontrolka oleju :-)

    Ależ co ty bredzisz - dawaj linka alboś kłamca i luj :D

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2017-06-29 09:14:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-28 o 23:32, Adam Sz. pisze:

    > Przecież SUV to jest właśnie auto do jazdy po mieście :-)
    > Analogią byłoby jakby kupił sobie autobus do dojeżdzania do pracy samemu.
    > Przyznasz, że trochę zakup na wyrost :)
    > pozdr.

    Analogia z d...
    To jest sprzęt na kilka osób?
    Jedyny zarzut, że jest za drogi i za bardzo wypasiony.

    --
    Pete