  • 41. Data: 2017-06-29 09:46:41
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 28.06.2017 o 21:43, ww pisze:

    > Nie musisz mnie bronić. Można chyba tą sytuacje podsumować klasycznym
    > "nie stać cię i dorabiasz ideologię".
    >
    > PS. Nie mogłem odpisać szybciej bo trenowałem na moim wieszaku

    Co do trenowania to napisz za rok czy już ciuchy leżą na tym
    "designerski" wieszaku. I jak tam jego stopa zwrotu ;-)

  • 42. Data: 2017-06-29 10:34:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 09:14:31 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Analogia z d...
    > To jest sprzęt na kilka osób?

    Dokładnie tak. Sprzęt tej półki stworzony jest do działania pod b. dużym
    obciążeniem - do siłowni, gdzie korzysta z niego kilkanaście osób dziennie,
    jedna za drugą. Sprzęt za 2k spełniałby w domu *dokładnie* tę samą funkcję :)

    > Jedyny zarzut, że jest za drogi i za bardzo wypasiony.

    Jest po prostu niepotrzebnie duży i ciężki - jak widzisz trzeba było kilku
    osiłków żeby go w ogóle wciągnąć na górę - przesunąć w domu też będzie
    ciężko - a wszystko bez żadnych dodatkowych funkcji, które miałby
    porządny orbitrek domowy za 2k :-) Więc analogia do autobusu jest jak
    najbardziej poprawna.

    Nic mi do tego kto jak kasę wydaje tylko TO akurat jest IMHO trochę
    zabawne, nic więcej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2017-06-29 11:19:01
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-29 o 10:34, Adam Sz. pisze:

    > Dokładnie tak. Sprzęt tej półki stworzony jest do działania pod b. dużym
    > obciążeniem - do siłowni, gdzie korzysta z niego kilkanaście osób dziennie,
    > jedna za drugą.

    To nawet nie ma gwarancji light commercial. Sprzęt typowo domowy.

    > Sprzęt za 2k spełniałby w domu *dokładnie* tę samą funkcję :)

    Zapewne, w końcu orbitrek to orbitrek. Ludzie mają za 500 i żyją.

  • 44. Data: 2017-06-29 11:35:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 11:19:03 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > Zapewne, w końcu orbitrek to orbitrek. Ludzie mają za 500 i żyją.

    Miałem orbitreka za 500, mam za 2k, widuję siłowniane za 30k - na tym za 2k
    ćwiczy się dokładnie jak na tym za 30k :-) No chyba nie chcesz powiedzieć,
    że na tym droższym ćwiczy się... lżej? :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 45. Data: 2017-06-29 12:49:37
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-29 o 11:35, Adam Sz. pisze:

    > Miałem orbitreka za 500, mam za 2k, widuję siłowniane za 30k - na tym za 2k
    > ćwiczy się dokładnie jak na tym za 30k :-)

    Spoko. Mój komputer przykładowo włącza się 6 sekund, u znajomych widuje
    takie, które włączają się 2 minuty a potem jeszcze kolejne 2 coś rzeźbią
    po dysku. I wielu z nich nie widzi różnicy. W sumie nawet zazdroszczę
    mocnych nerwów.

  • 46. Data: 2017-06-29 13:57:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 12:49:38 UTC+2 użytkownik ww napisał:

> [...]
    > takie, które włączają się 2 minuty a potem jeszcze kolejne 2 coś rzeźbią
    > po dysku. I wielu z nich nie widzi różnicy. W sumie nawet zazdroszczę

    Porównanie zupełnie nie na miejscu i zupełnie nie analogiczne :-)
    Ale spoko - już kończę marudzenie, lepiej, że wydałeś tą kasę na sprzęt
    do ćwiczeń niż na pierdoły, sam mam sprzętu za dużą ilość tys. PLNów
    w piwnicy w swojej domowej siłowni ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 47. Data: 2017-06-30 16:29:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 13:57, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Ale spoko - już kończę marudzenie, lepiej, że wydałeś tą kasę na sprzęt
    > do ćwiczeń niż na pierdoły, sam mam sprzętu za dużą ilość tys. PLNów

    Dążąc do absurdu, można powiedzieć o kupnie mocnego plecaka i 50 kg
    żeliwnego czy ołowianego złomu. I biegać z tym po 3 godziny dziennie na
    to czwarte piętro i z powrotem ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 48. Data: 2017-06-30 18:59:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 21:56:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Ależ co ty bredzisz - dawaj linka alboś kłamca i luj :D

    Po pierwsze twój link na youtubie wszyscy tutejsi widzieli tępy huju, po
    drugie odebrałeś sobie prawo do żądania jakichkolwiek linków w momencie gdy
    wielokrotnie i ustawicznie powołujesz się na wypowiedzi innych w Usenecie,
    na kore nie potrafisz podać linka.

    A teraz możesz spierdalać oglądać dziennik telewizyjny TVPis :-)

  • 49. Data: 2017-06-30 19:21:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 18:59:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Po pierwsze twój link na youtubie wszyscy tutejsi widzieli tępy huju, po

    ROTFL :-) Dwa dni linka szukałeś i nie znalazłeś, że tak się
    zdenerwowałeś? :-)) Oj jak łatwo cię doprowadzić do wściekłości :D

    > na kore nie potrafisz podać linka.

    Potrafię:

    http://www.swiatkwiatow.pl/userfiles//image/kora_ogr
    odowa.jpg

    :D

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2017-07-01 17:42:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > e... to nie do workow raczej jest;) , u brata sprzet pakowany w porzadne pudla, na
    palecie zazwyczaj...
    > a nagrania z ladunkiem tez od reki...https://www.youtube.com/watch?v=NVPQwTBRLMU

    Jak już kupujesz - http://schodolaz.eu/ - to za taką cenę wypada
    otworzyć firmę i oferować usługę ;-)