  • 1. Data: 2019-06-05 21:24:41
    Temat: Obrzeże trawnikowe
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wyleczyłem się już z rolborderów plastikowych i palisad drewnianych. Są
    nietrwałe. W tym roku chciałbym porobić nowe obrzeża i podoba mi się wersja:
    https://allegro.pl/oferta/elastyczne-obrzeze-trawnik
    owe-kraweznik-6-m-7934477841
    z tym, że powyższe obrzeże jest chyba z gumy prasowanej, a jak wolałbym
    w podobnym kształcie beton (ewentualnie granit).
    Zależy mi, aby obrzeże miało w przekroju kształt L, aby można było
    jechać wzdłuż kosiarką. Obrzeże ma oddzielać klomby kwiatowe od trawnika
    i dobrze by było, aby dawało się układać też po łukach. Klomb ma być 2-3
    cm wyżej od trawnika i dlatego "L" musi być.
    Spotkaliście gdzieś takie obrzeża?
    Jacek