  • 1. Data: 2020-06-25 08:46:41
    Temat: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Cyy ktoś przechodził przez operacja uzyskania odbioru
    częściowego/pozwolenia na użytkowanie budynku mieszkalnego?
    Mam taką skomplikowaną sytuację, mam w pozwoleniu dwa budynki,
    mieszkalny i gospodarczy. Pierwszy skończony drugiego nie chcę
    budować bo zmieniły się plany. W takiej sytuacji nie mogę standardowo
    zgłosić zakończenia budowy a jedynie uzyskać pozwolenie na
    użytkowanie budynku mieszkalnego (potrzebuje to do banku).
    Pozwolenie na użytkowanie wiąże się z obowiązkową kontrolą z
    sanepidu, straży ogniowej, no i nadzoru budowlanego z mierzeniem
    ścian i podobnymi szykanami włącznie, które wiadomo chciałbym
    uniknąć... Czy ktoś to przechodzil i mogły się podzielić wrażeniami
    do czego się przyczepić mogą?
    Czy lepiej jak radzi kierbud budować nawet z dykty gospodarczy byle
    naniesienie geodezyjne zrobić ze coś stoi i zrobić jednak zgłoszenie
    zakończenia?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-06-25 09:19:18
    Od: b...@g...com

    Gugiel zmienił wyglad i dostęp do grup dyskusyjnych, nie wiem po co i dziś nie mogę
    odpisywać bo "nie mam uprawnień".
    Jeszcze że smartfona mogę pisać. Lepsze jest wrogiem dobrego...

    Co do tematu-mialem odbiór częściowy, przyszli, sprawdzili, przyklepali. Znajdź do
    swego urzędu i pytaj.

    b.

  • 3. Data: 2020-06-25 09:37:05
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:19:19 UTC+2 użytkownik budynPL napisał:
> [...]
    > Jeszcze że smartfona mogę pisać. Lepsze jest wrogiem dobrego...
    >
    > Co do tematu-mialem odbiór częściowy, przyszli, sprawdzili, przyklepali.

    Taki trybik w prawym górnym rogu i "wróc do starej wersji" czy jakos tak

  • 4. Data: 2020-06-25 09:46:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 9:19, b...@g...com pisze:

    > Gugiel zmienił wyglad i dostęp do grup dyskusyjnych, nie wiem po co i dziś nie mogę
    odpisywać bo "nie mam uprawnień".
    > Jeszcze że smartfona mogę pisać. Lepsze jest wrogiem dobrego...

    No i bardzo dobrze. Powinni całkiem uniemożliwić pisdzielstwu
    pisania na newsgrupy poprzez Google - bez wrotki, bez cytatów,
    bez głowy, bez dupy.

  • 5. Data: 2020-06-25 09:57:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 09:46:01 +0200, collie napisał(a):

    mogę odpisywać bo "nie mam uprawnień".

    > No i bardzo dobrze. Powinni całkiem uniemożliwić pisdzielstwu
    > pisania na newsgrupy poprzez Google - bez wrotki, bez cytatów,
    > bez głowy, bez dupy.

    Otóż to. Panowie, nawet na Andka są czytniki grup i to darmowe.
    Przestańcie być analfabetami internetu. Google groups są koncertowo
    spieprzone przez MS. Co, musicie animować tą zakałę i za każdym razem
    wq... poprawnych userów?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-06-25 09:59:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2020 00:19:18 -0700 (PDT), b...@g...com
    wrote:
    > Co do tematu-mialem odbiór częściowy, przyszli, sprawdzili,
    > przyklepali. Znajdź do swego urzędu i pytaj.

    Co sprawdzali? Były jakieś trupy w szafie?
    Czy w Twoim przypadku budynek mieszkalny był w pełni wyposażony? Bo w
    takiej sytuacji trudno obronić zarzut że się w nim nie mieszka, co
    zkolei jest przeszkodą by uzyskać pozwolenie a i można zarobić karę.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-06-25 10:11:35
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:59:52 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Co sprawdzali? Były jakieś trupy w szafie?

    zasadniczo to gosc sprawdzał czy jest bezpiecznie, poręcze te sprawy. Trupów nie ma
    bo zasadniczo to wszystko jest zgodne projektami.

    > Czy w Twoim przypadku budynek mieszkalny był w pełni wyposażony? Bo w
    > takiej sytuacji trudno obronić zarzut że się w nim nie mieszka, co
    > zkolei jest przeszkodą by uzyskać pozwolenie a i można zarobić karę.

    u mnie jeszcze nie mieszkali, nie miałem problemu

    b.

  • 8. Data: 2020-06-25 10:13:58
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:46:02 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    mogę odpisywać bo "nie mam uprawnień".

    > No i bardzo dobrze. Powinni całkiem uniemożliwić pisdzielstwu
    > pisania na newsgrupy poprzez Google - bez wrotki, bez cytatów,
    > bez głowy, bez dupy.

    jedyne co mi brakuje w czytaniu przez gugla to brak killfila. Myślę ze wiesz
    dlaczego.

    b.

  • 9. Data: 2020-06-25 10:19:54
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:57:39 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > Przestańcie być analfabetami internetu. Google groups są koncertowo
    > spieprzone przez MS. Co, musicie animować tą zakałę i za każdym razem

    nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale usenet zasadniczo to umarł. Z miliona serwerów
    zostały jakies pojedyńcze. Gdy używany przeze mnie serwer odmówił współpracy, qurcze
    to juz z 8 lat temu, to szukałem innych. Ale były z tym kłopoty, z mojej sieci nie
    chcialy mnie wpuszczać. To się przesiadłem na gugla i się przyzwycziłem. Ma jedną
    zaletę której nie ma czytnik - siadam do dowolnego kompa i jestem.
    No i dzieki temu ze sporo ludzi pisze przez gugla to cokolwiek tu sie jeszcze dziaje,
    bez tego miałbyś znakomity czytnik grup i ani jednego posta przez całe miesiące.

    b.

  • 10. Data: 2020-06-25 10:42:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 01:19:54 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

> [...]
    dziaje, bez tego miałbyś znakomity czytnik grup i ani jednego posta przez całe

    Powinienem cię olać jak każdego kto pisze z gugla ale inni czytają też
    więc przypomnienie się przyda. Nieprawdą jest jakoby usenet umarł. Są
    gruby, zwłaszcza branżowe, które trzymają formę. Ale rzeczywiście,
    obserwujemy zalew matołów którzy inteligencją nie sięgają poza obsługę
    przeglądarki z którą zresztą utożsamiają cały internet. Właśnie dlatego
    by do reszty zalewowi się nie poddać, mobilizuję ludzi by zachowywali
    się na newsach właściwie. I nieprawdą jest jakoby newsy zaczęły świecić
    pustkami gdyby zniknęli ludzie piszący z googla. Tak się dziwnie składa
    że z racji niewielkiej inteligencji ich posty nic nie wnoszą, więc żadna
    strata a jaka oszczędność czasu gdy nie musielibyśmy odsiewać tych plew
    :)
    I też mi argument - piszę jak piszę bo mi wygodnie a reszta niech się
    buja. Zdecyduj teraz do której części usenetu chcesz należeć - do
    góglowców czy tradycjonalistów.
    --
    Jacek
    I hate haters.