  • 1. Data: 2019-05-22 09:25:51
    Temat: Odbiór mieszkania
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    W przyszłym tygodniu mam odbiór mieszkania od dewelopera.
    Czy jest sens dopłacić za sprawdzenie kamerą termowizyjną o tej porze
    roku? Człowiek, który ma to zrobić mówił o wilgoci w ścianach itp., ale
    jakoś mnie nie przekonał (z tym, że się na tym nie znam). Co myślicie?

    g.

  • 2. Data: 2019-05-22 10:11:22
    Temat: Re: Odbiór mieszkania
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 09:25, gizmacz pisze:
> [...]
    > roku? Człowiek, który ma to zrobić mówił o wilgoci w ścianach itp., ale
    > jakoś mnie nie przekonał (z tym, że się na tym nie znam). Co myślicie?

    Na logikę sens marny ;) Zimne mieszkanie na zewnątrz zimo.. ;)

    Robak

  • 3. Data: 2019-05-22 10:18:15
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-05-22 o 10:11, Sir_Robak pisze:

    > Na logikę sens marny ;) Zimne mieszkanie na zewnątrz zimo.. ;)
    >
    > Robak
    może napal solidnie w piecu przed tą termowizją :)
    Będzie różnica temperatur to i ucieczka ciepła się ujawni

  • 4. Data: 2019-05-22 13:03:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 09:25, gizmacz pisze:
    > W przyszłym tygodniu mam odbiór mieszkania od dewelopera.
    > Czy jest sens dopłacić za sprawdzenie kamerą termowizyjną o tej porze
    Nie ma sensu, mostków nie zobaczysz.
    > roku? Człowiek, który ma to zrobić mówił o wilgoci w ścianach itp., ale
    Wilgoć w nowowybudowanym jest zawsze, po sezonie Ci wyschnie a
    i taak wilgoci na kamerze nie zobaczysz, więc na razie zbędny wydatek.
    Lepiej sprawdź okna, parapety czy uszczelnione żeby ci woda nie zalewała,
    ewentualnie okapy rynny.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2019-05-22 14:37:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.05.2019 09:25, gizmacz wrote:
> [...]
    > roku? Człowiek, który ma to zrobić mówił o wilgoci w ścianach itp., ale
    > jakoś mnie nie przekonał (z tym, że się na tym nie znam). Co myślicie?

    W lecie termowizja nic nie da.
    Musi być -5 albo -10 na zewnątrz.

  • 6. Data: 2019-05-22 15:17:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.05.2019 10:18, Roman Rogóż wrote:

    > może napal solidnie w piecu przed tą termowizją :)
    > Będzie różnica temperatur to i ucieczka ciepła się ujawni

    Ale zimą jest róznica ciśnień wieksza dlatego często zaciąga do domu
    przez kratki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2019-05-22 15:37:17
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 maja 2019 02:26:25 UTC-5 użytkownik gizmacz napisał:
> [...]
    > roku? Człowiek, który ma to zrobić mówił o wilgoci w ścianach itp., ale
    > jakoś mnie nie przekonał (z tym, że się na tym nie znam). Co myślicie?

    Nie ma sensu. Ale gwarancje masz wiec mozesz zrobic audyt pozniej.
    Tylko zobacz co podpisujesz, zeby tam nie bylo napisane ze sprawdziles termike jak
    nie sprawdzales.

  • 8. Data: 2019-05-23 21:33:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.05.2019 15:37, s...@g...com wrote:

    > Nie ma sensu. Ale gwarancje masz wiec mozesz zrobic audyt pozniej.
    > Tylko zobacz co podpisujesz, zeby tam nie bylo napisane ze sprawdziles termike jak
    nie sprawdzales.

    A może jakieś foty są ?

  • 9. Data: 2019-05-23 22:29:02
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 23.05.2019 21:33, KIKI wrote:> A może jakieś foty są ?
    Nie ma. A co chciałbyś na nich zobaczyć?

    g.

  • 10. Data: 2019-05-24 02:46:31
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.05.2019 22:29, gizmacz wrote:
    > On 23.05.2019 21:33, KIKI wrote:> A może jakieś foty są ?
    > Nie ma. A co chciałbyś na nich zobaczyć?

    Zawsze coś się wypatrzy.