  • 1. Data: 2017-05-19 08:50:50
    Temat: Odchwaszczenie trawnika
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jaki środek będzie najlepszy na odchwaszczenie trawnika.

  • 2. Data: 2017-05-19 21:30:15
    Temat: Re: Odchwaszczenie trawnika
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Friday, May 19, 2017 at 8:50:51 AM UTC+2, Kris wrote:
    > Jaki środek będzie najlepszy na odchwaszczenie trawnika.

    kosiarka

  • 3. Data: 2017-05-20 19:13:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 maja 2017 21:30:16 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

    > kosiarka

    Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

  • 4. Data: 2017-05-20 19:24:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 19:13:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

    Kiedyś po entym koszeniu mieliśmy kwitnące stokrotki wysokości
    centymetra, cwane są :>

    L.

  • 5. Data: 2017-05-20 21:48:38
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Saturday, May 20, 2017 at 7:13:17 PM UTC+2, Kris wrote:

    > Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

    no nie, ale to tylko kwestia definicji chwasta ;)

    Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a stokrotka to taki kwiatek
    ozdobny, do tego jadalny i rowniez roslina lecznicza...

  • 6. Data: 2017-05-20 21:51:53
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 19:24:26 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Kiedyś po entym koszeniu mieliśmy kwitnące stokrotki wysokości
    > centymetra, cwane są :>

    Centymetrowe stokrotki są do zaakceptowania, bo nie wystają z trawy.
    Natomiast irytują mlecze (mniszki), których kwiatostany rano potrafią wznieść się
    10-20 cm ponad równo skoszony "trawnik".

    Trawnik ujęłam w cudzysłów, bo nie walczę o nic takiego - łąki po obu stronach mojej
    działki dają tyle materiału siewnego, że poddałam się, i zamiast trawnika mam ...
    łąkę, którą równo i regularnie koszę. Szkoda mojego czasu i sił.

    (Ale prawdziwe, zadbane, soczyście zielone trawniki też podziwiam).

    Majka

  • 7. Data: 2017-05-20 22:05:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    http://www.imdb.com/title/tt0054188/releaseinfo

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-05-21 08:29:38
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ws5" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a stokrotka to taki
    > kwiatek ozdobny, do tego jadalny i rowniez roslina lecznicza...

    Hejka. Nie wspominając o babce.
    Pozdrawiam waloryzująco Ja...cki

  • 9. Data: 2017-05-22 10:39:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 21:48:38 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

    > Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a >stokrotka to taki kwiatek
    ozdobny, do tego jadalny i rowniez >roslina lecznicza...

    ok
    A czym to wyplenić z trawnika?

  • 10. Data: 2017-05-22 10:40:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 maja 2017 08:29:45 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:

    > Hejka. Nie wspominając o babce.
    A jak się jej pozbyć z trawnika?