  • 1. Data: 2015-08-31 10:57:40
    Temat: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
    Od: martun <m...@w...pl>

    Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

  • 2. Data: 2015-08-31 16:38:42
    Temat: Re: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-08-31 o 10:57, martun pisze:
    > Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

    Z recznym na prad wiecej irytujacej zabawy niz pozytku.
    Chyba ze to jakis traktorek i areal wielkosci boiska.

    Sens zaczyna sie przy lekkiej recznej dmuchawie spalinowej. Jesli masz
    jakis kat zeby to zdmuchnac.

    A jesli masz duzo czasu mozesz liscie zgarniac z trawy kosiarka z koszem.

    Tmek

  • 3. Data: 2015-08-31 20:32:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2015 10:57:40 +0200, martun napisał(a):

    > Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

    Kiedyś miałam i komuś dałam. Albowiem absolutnie się nie nadaje do
    sprzątania liści z terenu trawiastego (pozostają liście głębiej w trawie),
    a tylko np do sprzątania wjazdu czy tarasu. A i ciężki, nieporęczny, wór z
    liśćmi trza dźwigać.

  • 4. Data: 2015-09-03 08:57:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-31 o 10:57, martun pisze:
    > Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie
    Nie polecam żadnego. Mam obecnie spalinowy z OBI i ten nadaje się jako
    dmuchawa i bywa przydatny do wydmuchania liści z krzaczorów, klombów
    itp, niestety do zbierania liści się nie nadaje. Większe liście np. z
    orzecha są dla niego za twarde i zatrzymują się na wlocie, mniejsze
    połyka, ale trzeba wlotem rury dokładnie najechać na liść, bo zasięg
    ssania jest max 1 cm dookoła rury. O zbieraniu liści, które wlatują do
    odkurzacza po oddaleniu rury więcej, niż na 1 cm zapomnij.
    Natomiast zbieranie liści z trawnika za pomocą kosiarki - polecam jak
    najbardziej.
    Jacek