  • 1. Data: 2016-06-28 18:14:18
    Temat: Odkurzacz przemysłowy
    Od: Konto Jacek <k...@g...com>

    Zamierzam kupić odkurzacz przemysłowy. Głównym zastosowaniem będzie odsysanie pyłu ze
    szlifierki - mam sporo zardzewiałych detali do czyszczenia i zapyla mi cały garaż.
    Poza tym będzie używany do sprzątania warsztatu, garażu strychu itp. W zimie na pewno
    będzie musiał poradzić sobie z błotem i wodą.
    Miałem kiedyś taniego Karchera i nie byłem zadowolony.
    Wstępnie wybrałem taki model:
    http://allegro.pl/odkurzacz-przemyslowy-20l-2000w-re
    gulacja-mocy-i6287098168.html
    Ma regulację mocy, co mi się bardzo podoba. Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z
    taką chińszczyzną? Wytrzyma pracę ciągłą przez 2-3 godziny (wspomniana szlifierka).
    Budżet mam na to do 400 - max 500 zł, więc o żadnych Makitach mowy nie ma.
    ROzważam jeszcze taki model:
    http://allegro.pl/odkurzacz-przemyslowy-1400w-20-18l
    -filtr-wodny-new-i6216516757.html
    To jak Towarzysze? Pomożecie? (wybrać)
    Jacek

  • 2. Data: 2016-06-28 18:23:35
    Temat: Re: Odkurzacz przemysłowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 18:14 Konto Jacek <k...@g...com> pisze:

    > ROzważam jeszcze taki model:
    > http://allegro.pl/odkurzacz-przemyslowy-1400w-20-18l
    -filtr-wodny-new-i6216516757.html
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (wybrać)
    > Jacek

    Ja mam identyczny ale marki dedra. Złego słowa o nim nie mogę powiedzieć a
    lekko u mnie nie ma.
    Zbieram nim wszytko co jest przy remoncie i warsztacie (trociny, drobny
    gruz, pył z gładzi, opiłki, wodę itp) - daje radę.
    Regulacja mocy bardzo się przydaje - można bez problemu zbierać kurz z
    folii, papieru itp (gdzie zwykły odkurzacz zasysa odkurzany przedmiot).

    TG

  • 3. Data: 2016-06-28 18:27:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 18:23 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > Regulacja mocy bardzo się przydaje - można bez problemu zbierać kurz z
    > folii, papieru itp (gdzie zwykły odkurzacz zasysa odkurzany przedmiot).

    Jest jeden minus o którym zapomniałem - raz zdarzyło mi się zostawić wodę
    w górnym zbiorniku (na ponad miesiąc) - pojawiła się rdza, co prawda nie
    na wylot ale jednak niesmak pozostał :-)

    TG

  • 4. Data: 2016-06-28 18:33:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym szukal z cyklonem a nie z workiem.

  • 5. Data: 2016-06-28 18:36:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 18:33 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ja bym szukal z cyklonem a nie z workiem.

    W tej dedrze worek jest praktycznie zbyteczny. Lejesz wodę do górnego
    zbiornika i odkurzasz co chcesz.

    TG

  • 6. Data: 2016-07-01 06:44:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 18:23, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > Regulacja mocy bardzo się przydaje - można bez problemu zbierać kurz z
    > folii, papieru itp (gdzie zwykły odkurzacz zasysa odkurzany przedmiot).

    Czy taki odkurzacz nadaje się jako odkurzacz centralny?
    Nie zależy mi na wywalaniu zassanego powietrza na zewnątrz budynku -
    wręcz wolałbym nie przebijać się przez ściany.

    Czy odkurzacz centralny może stać w nieogrzewanym garażu?

    --
    MN

  • 7. Data: 2016-07-01 10:23:46
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 06:44:34 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy taki odkurzacz nadaje się jako odkurzacz centralny?

    Zdarza się że ludzie tak robią
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?174628-odk
    urzacz-przemys%C5%82owy-jako-centralny
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?157681-Bu%
    C5%84ki4-i-Tokio-II&p=4908400&viewfull=1#post4908400

    --
    bajcik