  • 1. Data: 2016-05-18 21:50:38
    Temat: Odkurzacz z długim wężem
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzień dobry
    Muszę kupić nowy odkurzacz. Możecie polecić jakiś z długim wężem?
    Chciałbym około czterech metrów. Pytałem sprzedawcy, to owszem, ale
    można tylko dokupić drugi, długi wąż w cenie prawie 1/4 ceny
    odkurzacza. Jeśli tak nie ma, to kupię węża z metra ale wolałbym
    fabryczny komplet. Może być mały, przemysłowy.
    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2016-05-19 02:17:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupilem w LM odkurzacz proaspi. Tak sie nazywa. Maly udajacy przemyslowy. Okolo dwoch
    stow kosztuje. Jestem bardzo zadowolony. Jesli nie potrzebujesz zrobic na przyklad
    odciagu od pily to ten waz co jest przy odkurzaczu jest wystarczajacy. Dluzszy byl by
    malo wygodny, takie jest moje zdanie. Papierowy filtr kosztuje zlotowke a do
    pojemnika wchodzi z dziesiec razy tyle smieci co do domowego odkurzacza. Nie jest to
    cyklon i slabo sobie radzi z popiolem.

  • 3. Data: 2016-05-19 22:15:25
    Temat: Re: Odkurzacz z długim wężem
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > do domowego odkurzacza. Nie jest to cyklon i slabo sobie radzi z popiolem.

    Urodą to on nie grzeszy :) Właśnie chciałem dłuższy wąż żeby dziada nie
    wlec za sobą. Mam na oku taki Profi3 i gdyby dali dłuższy wąż w tej
    cenie, to bym się skusił. Ale nie chcą dać :(
    Wojtek

  • 4. Data: 2016-05-19 23:44:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2016 22:15:25 +0200, wowa napisał(a):

    > Urodą to on nie grzeszy :)

    A to on ma stać w pokoju jako dekoracja?
    3-)

  • 5. Data: 2016-05-20 00:00:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szesc stow za nie cyklona tylko zwykly workowy. Wybacz ale trzeba miec na mozgu
    wrzoda wielkosci malej pomaranczy zeby odkurzacz na wyglad kupowac na dodatek za
    szesc stow.

  • 6. Data: 2016-05-20 19:34:00
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Szesc stow za nie cyklona tylko zwykly workowy. Wybacz ale trzeba miec na
    > mozgu wrzoda wielkosci malej pomaranczy zeby odkurzacz na wyglad kupowac na
    > dodatek za szesc stow.

    Nic jeszcze nie wiem o moim wrzodzie :( Celowo chce workowy, taki
    kaprys. Natomiast parametry i jakoś wykonania to kilka półek wyżej niż
    Twój. A prosiłem tylko o podanie odkurzaczy z długim wężem.
    Wojtek

  • 7. Data: 2016-05-21 01:52:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Parametrami szalu nie robi. Czy lepiej zrobiony? Moze estetczniej. W Chinach robiony
    jak moj ponad trzy razy tanszy. Przewod ma dluzszy. Jak kazdy zelmer po roku bedzie
    dwa razy glosniejszy niz nowy. Worki drogie i nie maja duzej pojemnosci. Waz i rura
    ciezkie i drogie na czesci zamienne. W moim tani peszel za waz robi. Facet jestem i
    urzadzenie takie jak odkurzacz ma dzialac a nie wygladac. Jak bym mial wydac szesc
    stow na odkurzacz to innego niz cyklon nie bral bym pod uwage. Chociazby dlatego ze w
    cyklonie bez wzgledu na ilosc smieci w pojemniku sila z jaka ciagnie jest taka jak
    przy pustym pojemniku. To ze workow w nich nie ma to tez zaleta bo nie trzeba
    pamietac zeby kupic. Ale to Twoje pieniadze i kupisz co bedziesz chcial.

  • 8. Data: 2016-05-21 21:19:07
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > pojemniku. To ze workow w nich nie ma to tez zaleta bo nie trzeba pamietac
    > zeby kupic. Ale to Twoje pieniadze i kupisz co bedziesz chcial.

    Mam Zelmera koło dwudziestu lat :) Głośny się zrobił jak pękła obudowa,
    niestety czynnik ludzki. I mówisz że 10l pojemności to mało? Ja się
    boję że tam cywilizacja wyrośnie zanim go całkiem napełnie. Worki po
    3zł.
    Wojtek

  • 9. Data: 2016-05-22 13:40:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2016 21:19:07 +0200, wowa napisał(a):

> [...]
    > niestety czynnik ludzki. I mówisz że 10l pojemności to mało? Ja się
    > boję że tam cywilizacja wyrośnie zanim go całkiem napełnie. Worki po

    Co stare, to najlepsze, bo produkuje się coraz gorsze. W dodatku Hunia
    zabrania mocnych odkurzaczy z jakichś bliżej nierozszyfrowywalnych dla mnie
    powodów. Niedługo będziemy ganiać ze słomkami przy ustach...

  • 10. Data: 2016-05-22 19:01:41
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > powodów. Niedługo będziemy ganiać ze słomkami przy ustach...

    nie licząc słomki. to w ten sposób gość wynalazł odkurzacz :)
    Wojtek