  • 1. Data: 2018-08-05 15:41:18
    Temat: Odkurzacz z wydmuchem
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Nie bijcie, że NTG, (grupa dom jest praktycznie martwa).
    Od czasu do czasu mam potrzebę wydmuchania czegoś strumieniem powietrza,
    do czego idealnie nadawał się stary odkurzacz Zelmer. Świetnie też
    dmuchał materace, basen itp. Niestety Bóg go opuścił i zakończył żywot.
    Dlaczego nowe odkurzacze nie mają możliwości podłączenia rury na wylocie
    powietrza? Jakieś unijne mądrości, czy taka moda?
    Znacie jakiś przyzwoity nowy odkurzacz, który ma możliwość podłączenia
    rury do wylotu powietrza?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-08-05 16:53:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moda na jakies super filtry majace najmniejsze pylki wylapywac bo przeciez wszyscy sa
    alergikami. W domu trzy odkurzacze a uzywany jest najtanszy garazowy z marketu. Po
    niewielkiej przerobce polegajacej na dorobieniu do wylotu weza do pojemnika
    kierownicy powietrza zeby na scianke dmuchal zrobil sie prawie cyklon. Kierownice
    zrobilemz tektury z jakiegos pudelka i posklejalem glutem. Nie wiecej niz 20 minut
    pracy. Do tego wywalilem plywak, nie zamierzam nim wody zbierc, i zalozylem worek do
    odkurzacza w formie torebki na cukier na wlot powietrza do turbiny. Co do wycugu na
    wylocie. Jest zajebisty. Zaleta jest niezalezne od przeplywu powietrza przez rure
    chlodzenie silnika. Ladne takie garazowe odkurzacze nie sa ale od nich nie wymaga sie
    zeby byly ladne tylko skuteczne.

  • 3. Data: 2018-08-05 17:16:11
    Temat: Re: Odkurzacz z wydmuchem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Aug 2018 15:41:18 +0200, Jacek napisał(a):

    > do czego idealnie nadawał się stary odkurzacz Zelmer. Świetnie też
    > dmuchał materace, basen itp. Niestety Bóg go opuścił i zakończył żywot.

    Dlatego ja mam w domu dwa, starego Zelmera w którym już ze dwa razy
    wmieniałem łożyska i szczotki i nowy żółwiopodobny, którym ja odkurzam
    chatę, bo cichszy. Niemniej żona do tej pory preferuje Zelmera do
    odkurzania, sam nie wiem dlaczego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-08-06 08:30:56
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    te tzw przemyslowe tak maja.
    taki puszek na kolkach.
    w casto jest za 200 iles w wiecznej promocji taki. mamy dziala.
    zolty., kercher?
    odwracasz weza , wsadzasz mu w dupe i tyle. pojawiaja sie tez w lidlu.
    drozsze, 3 lata gwary.
    a na olx cos z komuny nie znajdziesz?

  • 5. Data: 2018-08-06 08:36:57
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.08.2018 o 08:30, abn140 pisze:
    > te tzw przemyslowe tak maja.
    > taki puszek na kolkach.
    > w casto jest za 200 iles w wiecznej promocji taki. mamy dziala.
    > zolty., kercher?
    Miałem Karchera (chyba model 3000) i nie chcę więcej znać. Głośny,
    słaby, drogie worki, a jakość akcesoriów tragiczna. Rurę chyba zrobili z
    czarnego peszla ;-)

    Jacek

  • 6. Data: 2018-08-06 12:03:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 15:41, Jacek pisze:
> [...]
    > powietrza? Jakieś unijne mądrości, czy taka moda?
    > Znacie jakiś przyzwoity nowy odkurzacz, który ma możliwość podłączenia
    Ja do takich celów kupiłem tani kompresor w casto za <300zł, co prawda
    większy od
    odkurzacza ale i opony nim też napompujesz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-08-06 21:54:31
    Od: l...@g...com

    Te puszki na kółkach to wszystkie są głośne, no może takie za ponad tysiaka będą
    bardziej ciche. Ale cug mają dobry. A rury faktycznie, wiotkie jak jasny pieron.

  • 8. Data: 2018-08-06 22:24:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 21:54, l...@g...com pisze:
    > Te puszki na kółkach to wszystkie są głośne, no może takie za ponad tysiaka będą
    bardziej ciche.

    Szczególnie te z otrzepywaniem filtra ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-08-06 22:27:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 12:03, Janusz pisze:
    > Ja do takich celów kupiłem tani kompresor w casto za <300zł, co prawda
    > większy od
    > odkurzacza ale i opony nim też napompujesz.

    Podpinam się. Także mam kompresorek za połowę tej ceny i służy do
    pompowania piłek, hydroforu, materacy...

    Ok, trochę trwa zanim to zrobi, ale hałasuje w garażu i zostawiony na
    10-15 min robi zadanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-08-06 23:22:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Podpinam się. Także mam kompresorek za połowę tej ceny i służy do
    > pompowania piłek, hydroforu, materacy...
    Ty pewnie kupiłes ten bezolejowy i bez zbiornika, ja kupiłem zwykły z
    24L zbiorniczkiem :)

    > Ok, trochę trwa zanim to zrobi, ale hałasuje w garażu i zostawiony na
    > 10-15 min robi zadanie.
    Lepszy niż kompresor z lodówki jak to niektórzy tutaj zachwalają.

    --
    Pozdr
    Janusz