  • 1. Data: 2020-02-15 17:16:47
    Temat: Odliczanie od podatku pieca
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Zgodnie z tekstami na stronach o podatkach mogę sobie kupić piec i odliczyć
    to w PIT z podatku.
    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć na pytania:
    1. czy musze być zameldowany w domu, do którego ten piec jest kupowany?
    2. czy musze mieć faktury na adres gdzie ten piec będzie stał?

    pytam bo zameldowanie mam , że tak powiem w mieście a żyję sobie na zadupiu.
    To, że jestem właścicielem obiektu wykażę aktem notarialnym i bieżącymi
    opłatami.