  • 1. Data: 2014-10-11 10:59:57
    Temat: Odplyw, pralka, prysznic
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    Witam,

    mma problem z pralka oraz odplywem pod prysznicem. Nie wiem jak to jest powiazane,
    ale po skonczonym praniu w szufladce zostaje woda w pojemniku na plyn.
    Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest zatkany, probowalam uporac sie z tym
    sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

    Jakies porady?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-11 13:06:25
    Temat: Re: Odplyw, pralka, prysznic
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-11 10:59, Monika Z pisze:
> [...]
    tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

    Woda w pojemniku na płyn to normalka. Przemyj całą szufladkę.
    Jak sobie próbowałaś radzić z tym odpływem? Ile rury mają lat?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-10-11 19:06:22
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Zatkany syfon mozna oczyscic odkrecajac go i usuwajac wlosy i szlam. Innym
    sposobem moze byc wsypanie srodka "Kret" na bazie wodorotlenku sodowego -
    któy usunie tluszcze i zabruszenia z syfonu. Czasem czynnosc czyszczenia
    nalezy powtórzyc.
    T.

    Uzytkownik "Monika Z" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 4. Data: 2014-10-12 17:46:03
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Innym sposobem moze byc wsypanie srodka "Kret" na bazie wodorotlenku
    > sodowego - któy usunie tluszcze i zabruszenia z syfonu. Czasem

    tomek wiesz co się wytworzy w połączeniu kreta z tłuszczem? i to nie
    chce samo się wydostać z syfonu

  • 5. Data: 2014-10-12 17:48:47
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Monika Z wrote:
> [...]
    > pojemniku na plyn. Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest
    > zatkany, probowalam uporac sie z tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos

    w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic
    zaworek - czy co tam jest)

    prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i skóre moze
    pryskac)

    jeffrey

  • 6. Data: 2014-10-12 18:03:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 października 2014 17:48:47 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic
    >
    > zaworek - czy co tam jest)
    >

    > prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i sk?re moze
    >
    > pryskac)
    >

    > jeffrey

    I masz stopiony od temperatury syfon. Kreta trzeba systematycznie i po trochu.
    Kilkanaście granulek po ostatnim prysznicu i niech żre do następnego dnia. Po
    tygodniu będzie sztuka nówka nie śmigana i nic nie popsute. Chemia bardzo ładnie
    pracuje jak dać jej czas. Chamskie metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a
    mogą bardzo zaszkodzić syfonowi i człowiekowi.

  • 7. Data: 2014-10-12 21:09:03
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie
    > metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo

    skoro tak mówisz
    mnie czekanie szkodzi :P

  • 8. Data: 2014-10-12 21:57:07
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 października 2014 21:09:03 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > skoro tak mówisz
    >
    > mnie czekanie szkodzi :P

    Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

  • 9. Data: 2014-10-12 22:58:35
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

    no i przy sraczce oczywiście, pzdr

  • 10. Data: 2014-10-12 23:24:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 października 2014 22:58:35 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > no i przy sraczce oczywiście, pzdr

    Jak komuś obojętne że narobi w pory to nie jest potrzebny.