  • 21. Data: 2020-01-14 20:35:49
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 19:49:48 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Czego marudzi?
    >
    > https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3160-2734-karabin-maszynowy-p-lot-l-33-39,-finlan
    dia,-kal-7,62x53r.html

    > https://polarms.pl/bro%C5%84-d%C5%82uga/509-1755-kar
    abin-przeciwpancerny-ptrs-41-ii-wojna.html

    > https://polarms.pl/bro%C5%84-maszynowa-samopowtarzal
    na/3300-2806-karabin-maszynowy-m53,-jugos%C5%82awia,
    -kal-8x57.html

    > i wiele, wiele innych zabawek. Można to sobie kupić. Amunicję też :]
    > Więc nie marudź tylko realizuj marzenia :P

    fajne zabawki :) a ostatnio to postrzelałem z wszystkiego co działa rak, kałach, m16,
    m4, pompka, glocki itd

    b.

  • 22. Data: 2020-01-14 20:44:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 20:35:50 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > fajne zabawki :) a ostatnio to postrzelałem z wszystkiego co działa rak, kałach,
    > m16, m4, pompka, glocki itd

    A gdzie tak dają? Szukam sensownej strzelnicy w szeroko pojętych okolicach
    Wrocławia i tak średnio jest.

    L.

  • 23. Data: 2020-01-14 20:52:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 19:48, Kadar pisze:

    > U znajomego Husky podkopuje się pod każde ogrodzenie. Pewnie za płytko się wkopuje
    ale jak na razie nie am na niego sposobu. Na szczęście jak do tej poryb zawsze wraca.

    Husky to urodzone Janki Wędrowniczki. Uciekają nie do suki
    z cieczką - jak większość psich uciekinierów - ale po prostu
    by zwiedzać świat. Potrafią powędrować bardzo daleko, ale
    na szczęście mają wbudowane dwie instynktowne cechy: zmysł
    orientacyjny (jak gołębie pocztowe) i silny związek ze swoim
    ludzkim stadem, jeśli są wychowane w nim od szczeniaka.
    Największym zagrożeniem dla nich w czasie wędrówek są bandyci
    w kapelusikach z piórkiem. Życie z husky (i to nie jednym)
    pięknie opisała Elizabeth Marshall Thomas w książce "Tajemne
    życie psów".

  • 24. Data: 2020-01-14 21:30:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 20:21, Piotrek Paradysz pisze:
    > No tak, lepiej ryzykować życie psa niż założyć na kilka tygodni obroże elektryczna
    i nauczyc, co mu wolno. Collie, daj głos

    Już napisałem, ale powtórzę, bo do inteligentnych inaczej
    czasem dociera dopiero za drugim razem: wystarczy dobre
    ogrodzenie. Bucu.

  • 25. Data: 2020-01-14 22:08:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 20:44:51 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A gdzie tak dają? Szukam sensownej strzelnicy w szeroko pojętych okolicach
    > Wrocławia i tak średnio jest.

    nigdzie, to przez znajomego znajomego znajomego który jest kompletnie szurnięty i ma
    wszystkie takie zabawki :)

    b.

  • 26. Data: 2020-01-14 22:10:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 22:08:14 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    wracajac do płotów:
    rura ocynkowana o 2x grubszej scianie wychodzi taniej niz słupek z tych firm.
    rura 1,5 cala 7m kosztuje 26+vat

    b.

  • 27. Data: 2020-01-14 22:19:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 22:08, Budyń pisze:

    > nigdzie, to przez znajomego znajomego znajomego który jest kompletnie szurnięty i
    ma wszystkie takie zabawki :)

    No, śmieszne. Morderca Pawła Adamowicza też był kompletnie
    szurnięty, a miał tylko jedną białą zabawkę...

  • 28. Data: 2020-01-14 22:41:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 22:19:28 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > No, śmieszne. Morderca Pawła Adamowicza też był kompletnie
    > szurnięty, a miał tylko jedną białą zabawkę...

    czyli odróżniasz pasję od choroby psychicznej? To dobrze. Bo widzisz, ja znam też
    kompletnie szurniętych na punkcie paralotniarstwa czy motocykli. Wyobraź sobie ze to
    nic złego...

    b.

  • 29. Data: 2020-01-14 22:55:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 22:08:14 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > nigdzie, to przez znajomego znajomego znajomego który jest kompletnie szurnięty i
    ma wszystkie takie zabawki :)

    Ale gdzieś strzelać musiałeś. Czy strzelnicę też ma prywatną? :>

    L.

  • 30. Data: 2020-01-14 22:58:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 22:55:59 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale gdzieś strzelać musiałeś. Czy strzelnicę też ma prywatną? :>
    >
    > L.

    nie, należy do jakiegos klubu, tam strzelalismy. A inny znajomek mówił ze próbował
    sie tam wkrecic to go spuscili na drzewo. Mnie sie fuksem udało.

    b.