  • 61. Data: 2020-01-19 10:25:45
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.01.2020 22:42, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ja jestem za bezstresowym podchodzeniem do jakichś głupich zadrapań.

    Haha :-D

    Jarek, Twoje wyobrażenia odstają trochę od rzeczywistości.

    https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRhepenurkSHdKIAtNGw

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 62. Data: 2020-01-19 11:22:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Haha :-D
    >
    > Jarek, Twoje wyobrażenia odstają trochę od rzeczywistości.
    >
    > https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRhepenurkSHdKIAtNGw

    Faktycznie, niezły škodnik.

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2020-01-19 12:44:06
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Moja królewna od zawsze trzyma równo 20kg. Wybredny ten pies jak cholera. Żeby nie
    > było, to dostaje josere, eukuben, grand carismo itp.

    To wszystko takie samo gówno - suche kozie bobki, tyle że
    często w cenie kilograma polędwicy wołowej. Podstawą psiej
    diety powinno być czyste, żywe mięso, czyli surowe. Najlepiej
    BARF. Jedyną zaletą suchej karmy jest wygoda. Dla właściciela.
    No i dobre samopoczucie, że piesek je bobki zbilansowane
    w 120 procentach.

  • 64. Data: 2020-01-19 13:26:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Haha :-D
    >
    > Jarek, Twoje wyobrażenia odstają trochę od rzeczywistości.
    >
    > https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRhepenurkSHdKIAtNGw

    Pewnie, nie można samochodu wstawić do garażu ("Garaż?
    Drogo, panie"), albo pozostawić po drugiej stronie płotu
    ("Ukradno, panie, albo porysujom"). Najlepiej założyć psu
    obrożę elektryczną, żeby na widok stojącego na gumnie
    samochodu, srał po nogach.

  • 65. Data: 2020-01-19 16:34:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 12:44:18 UTC+1 użytkownik collie napisał:
    Podstawą psiej
    > diety powinno być czyste, żywe mięso, czyli surowe. Najlepiej
    > BARF.

    Może i masz rację
    Gdyby tylko psy to chciały żreć
    Kupiłem swego czasu z 10 kg rożnych rzeczy z BARF
    Żaden z 2 moich psów i 1 tymczas wtedy tego na surowo żreć nie chciał, psy
    sąsiada(kundel i owczarek) tez nie
    Zalegało mi to w zamrażarce i dopiero jak z kaszą zacząłem gotować to jakoś udało się
    to psom moim i sąsiada skarmić
    Tak wiec pomimo szczerych chęci nie udało się przejść na BARF
    Suchą karmę (markus muhle) jedzą bez problemu. Dodatkowo raz w miesiącu susze w
    suszarce do grzybów 4 kg kurzych łapek i dostają systematycznie jako przekąskę.

  • 66. Data: 2020-01-19 17:36:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 16:34, Kris pisze:

> [...]
    suszarce do grzybów 4 kg kurzych łapek i dostają systematycznie jako przekąskę.

    Psy głupie nie są i jeśli niemocno głodne, to nie zjedzą
    czegoś, co wydaje im się niejadalne, bo ma nieznany zapach,
    nie kojarzący się z pokarmem. Jedzenie jest instynktowne,
    ale co jest jadalne trzeba psa nauczyć. Zwykle uczy tego suka,
    ale gdy suka nie zdąży nauczyć szczeniaka, że po cycku je się
    surowe mięso, to powinien zrobić to człowiek. I nie mówię tego
    jako teoretyk. W zeszłym roku odszedł u mnie pies, który całe
    swoje życie spędził wcześniej na chłopskim podwórku, nawet bez
    budy, bo budę zastępowała mu szopa na węgiel. Karmiony tam był
    pomyjami i resztkami ze stołu, jak to pies u chłopa - "to tylko
    pies, ani go wydoić, ani włożyć do garnka". Na początku u nas
    też nie chciał surowego mięsa - odchodził od zakrwawionej miski.
    Dopiero karmiony z ręki w towarzystwie drugiego psa - raz jednemu,
    raz drugiemu - odważył się w końcu wziąć i przełknąć kawałek mięsa.
    Potem było już z górki.

    A wracając do Twoich psów. Spróbuj nauczyć je jeść surowe mięso.
    Nie musi to być od razu BARF, wystarczy na początek kawałek
    surowego mięsa dziennie, jako przekąska obok głównego dania.
    Surowe mięso jest o tyle ważne w diecie psa, że są w nim - obok
    białka - prawie wszystkie naturalne witaminy i mikroelementy,
    by pies był zdrów, długo żył i dobrze mu się powodziło na ziemi. :)

  • 67. Data: 2020-01-23 19:48:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.01.2020 17:36, collie wrote:
> [...]
    > białka - prawie wszystkie naturalne witaminy i mikroelementy,
    > by pies był zdrów, długo żył i dobrze mu się powodziło na ziemi. :)

    Surowego kurczaka przy oporządzaniu, to pewnie że wcina. Tak samo
    ugotowanego z rosołu. Może też być gołąb który nie zdąży uciec albo
    gryzoń złapany na polu. Husky z tym problemu nie ma, choć jej tego nie
    uczyłem. Po zdjęciach widać, że kunę też by zeżarła bo odgryziony ogoń
    znalazłem przy furtce. Rano spod maski, wyskoczyła mi reszta zwierzaka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2020-01-23 19:51:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.01.2020 13:26, collie wrote:
> [...]
    > ("Ukradno, panie, albo porysujom"). Najlepiej założyć psu
    > obrożę elektryczną, żeby na widok stojącego na gumnie

    Collie, jak pies dziecko pogryzie to zaproponujesz żeby je też za furtkę
    na pole wyprowadzać?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2020-01-23 20:57:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Collie, jak pies dziecko pogryzie to zaproponujesz żeby je też za furtkę na pole
    > wyprowadzać?

    Co ma piernik do wiatraka? Rozmawiamy o psie, którego rozsadza
    energia na gumnie, bo jest niewybiegany i cierpi na tym stojący
    tam samochód. Bezinwazyjnym lekarstwem na cierpienia właściciela
    samochodu jest garaż, lub druga strona płotu. Więc co do tego ma
    dziecko? Pies gryzie dziecko na podwórku? Wiesz co, posiadanie
    psa Cię przerasta. Znajdź mu normalny dom, bo teraz w sądzie już
    się nie pier[pik] z chu[pik] znęcającymi się nad zwierzętami -
    vide dzisiejszy, prawomocny wyrok 1,5 roku więzienia za znęcanie
    się nad psem Fido.

  • 70. Data: 2020-01-25 08:15:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.01.2020 20:57, collie wrote:
    > Co ma piernik do wiatraka?

    Collie, tak jak Jarek miał wyobrażenie o tym co może zrobić pies, tak Ty
    masz wyobrażenie (mylne) na temat obroży elektrycznej - której zapewne
    nigdy nie używałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz