  • 1. Data: 2019-07-07 20:01:14
    Temat: Ogrzewanie podlogowe koszt 1m2
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje 1 m2 polozenia ogrzewania podlogowego
    razem z materialem ale bez podkladu styropianu.
    Pytam bo u mnie fachman zaspiewal 55 zl/m2 za ulozenie/wykonanie ogrzewania
    podlog. razem z materialem (bez styro i foli)

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2019-07-07 20:19:37
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe koszt 1m2
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 7 Jul 2019 20:01:14 +0200, Twardy

> [...]
    > Pytam bo u mnie fachman zaspiewal 55 zl/m2 za ulozenie/wykonanie ogrzewania
    > podlog. razem z materialem (bez styro i foli)

    Tanio. Ja płaciłem w kwietniu 105zł/m2 z ułożeniem styro (w tym nie było
    styro -- sam kupowałem) i to była jedna z niższych ofert jakie dostałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-07-07 20:35:29
    Temat: Odp: Ogrzewanie podlogowe koszt 1m2
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    > Sun, 7 Jul 2019 20:01:14 +0200, Twardy

    > Tanio. Ja płaciłem w kwietniu 105zł/m2 z ułożeniem styro (w tym nie było
    > styro -- sam kupowałem) i to była jedna z niższych ofert jakie dostałem.

    Ok, ale jedno mnie intryguje, otoz jak pytam fachowcow to jedni bez
    materialu (sama robocizna) zadali 25 do 30 zl/m2, a Ty mowisz ze cena 105
    zl/m2 z materialem, to co wchodzi w kwote ponad te 30 zl/m2. Nawet gyby na
    1m2 wchozilo 7mb pexa to cena wzrasta o ~25 zl, a gdzie reszta?

    --
    Pozdr.
    T.

  • 4. Data: 2019-07-07 20:54:59
    Temat: Re: Odp: Ogrzewanie podlogowe koszt 1m2
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 7 Jul 2019 20:35:29 +0200, Twardy

    > a Ty mowisz ze cena 105 zl/m2 z materialem

    Ale wyraźnie napisałem że z rozłożeniem styropianu.

    > to co wchodzi w kwote ponad te 30 zl/m2.

    Rury, u mnie 2 rozdzielacze ze skrzynkami, folie, klipsy i oczywiście
    niepoliczalna usługa -- a tu wiadomo, firmę trzeba prowadzić, pracowników
    opłacić, podatki zapłacić... ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-07-08 11:13:47
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-07-07 o 20:01, Twardy pisze:
> [...]
    > ogrzewania
    > podlog. razem z materialem (bez styro i foli)

    Położenie - styropian i folia, mata + rury razem 40/m2.

    Robak

  • 6. Data: 2019-07-08 17:02:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Położenie - styropian i folia, mata + rury razem 40/m2.

    Ale oni pytają o aktualne ceny. A te ostatnio podskoczyły tak samo jak
    materiały.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2019-07-08 23:06:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.07.2019 17:02, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ale oni pytają o aktualne ceny. A te ostatnio podskoczyły tak samo jak
    > materiały.

    Już niebawem mało kto sobie dom wybuduje. Nawet na kredyt.

  • 8. Data: 2019-07-09 22:43:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Już niebawem mało kto sobie dom wybuduje. Nawet na kredyt.

    Każdy się cieszy z podwyżki, to i sprzedawca w sklepie i mechanik i
    budowlaniec także chcą.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2019-07-10 07:45:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-07-08 o 23:06, KIKI pisze:

    > Już niebawem mało kto sobie dom wybuduje. Nawet na kredyt.

    Nie żartuj. Przecież ludzie teraz są bogaci. Podostawali 500+, trzynaste
    emerytury to mają kasę, żeby budować.

    "Rób dzieci, będziesz bogaty!" :)

  • 10. Data: 2019-07-10 07:49:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Każdy się cieszy z podwyżki, to i sprzedawca w sklepie i mechanik i
    > budowlaniec także chcą.

    Nie chcą tylko są zmuszeni, bo nikt nie będzie dokładał do interesu.