  • 1. Data: 2016-05-01 12:31:59
    Temat: Okradziono mnie;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W piątek wieczorem skończyłem grzebanie w ogródku i przed wejściem do domu zostawiłem
    gumowe laczki tzw ogrodniczki. Wczoraj rano wychodzę jednego laczka nie ma.
    Dzisiaj z nudów przejrzałem zapisy z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy podszedł
    lis, laczek w gębe i w długą;)
    Po co mu mój stary laczek?

  • 2. Data: 2016-05-01 13:29:42
    Temat: Re: Okradziono mnie;)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

> [...]
    > z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy podszedł lis, laczek w
    > gębe i w długą;) Po co mu mój stary laczek?

    żeby ciszej podejść gąskę :)

    --
    Piter

    Czym się różnią domy za 1mln $ i za 2mln $
    W tym za 2mln nie ma szczurów.

  • 3. Data: 2016-05-01 19:30:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 12:32:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    ma.
    > Dzisiaj z nudów przejrzałem zapisy z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy

    Chcial ukrasc samochod ale jak zobaczyl w garazu multiple - zadowolil
    sie laczkiem :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-05-01 20:26:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 19:30:52 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    ma.
    podszedł lis, laczek w gębe i w długą;)

    > Chcial ukrasc samochod ale jak zobaczyl w garazu multiple - zadowolil

    Laczek bardziej funkcjonalny od BEEMY;)
    Na sąsiedniej działce łajza ma norę i laczka znalazłem. Kilka fotek przy okazji
    pstryknęłam Ale po co mu moj laczek?

  • 5. Data: 2016-05-01 20:40:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    ma.
    > Dzisiaj z nudów przejrzałem zapisy z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy

    zwabił go zapach, musiał wyniesc go dalej bo zakłócał pomiary. Jutro przyjdzie po
    drugi.

    b.

  • 6. Data: 2016-05-01 20:49:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 20:40:58 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    podszedł lis, laczek w gębe i w długą;)

    > zwabił go zapach, musiał wyniesc go dalej bo zakłócał pomiary. Jutro przyjdzie po
    W morde dostał? Moja żona tak samo prawi. Przypadek?

  • 7. Data: 2016-05-01 20:54:51
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    podszedł lis, laczek w gębe i w długą;)

    > zwabił go zapach, musiał wyniesc go dalej bo zakłócał pomiary. Jutro przyjdzie po
    Zalazłem norę złodzieja na sąsiedniej działce. Laczka też. Fotki mam i laczka i
    złodzieja,-jutro wstawie.,Ale czemu mi laczka ukradł to nie wiem;)

  • 8. Data: 2016-05-01 21:12:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 20:49:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    zostawiłem gumowe laczki tzw ogrodniczki. Wczoraj rano wychodzę jednego laczka nie
    ma.
    podszedł lis, laczek w gębe i w długą;)

    > W morde dostał? Moja żona tak samo prawi. Przypadek?

    masz bardzo mądrą i ładną żonę. Jak bedziesz wystawil fotki lisa to i zone daj -niech
    sie koledzy przekonają :-)

    b.

  • 9. Data: 2016-05-01 21:17:08
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 10. Data: 2016-05-01 22:15:30
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Laczek bardziej funkcjonalny od BEEMY;)
    > Na sąsiedniej działce łajza ma norę i laczka znalazłem. Kilka fotek przy okazji
    pstryknęłam Ale po co mu moj laczek?

    Yyyy.... ładnie pachniał? ;)

    Miłego.
    Irek.N.