  • 1. Data: 2022-05-19 13:26:51
    Temat: Olbrzymi popyt na węgiel. W sklepie PGG występują czasowe braki
    Od: a a <m...@g...com>

    Polska Grupa Górnicza (PGG), która w marcu wprowadziła w swoim sklepie internetowym
    możliwość zakupu węgla opałowego luzem, podwoiła miesięczną ilość dostępnego w
    e-sklepie surowca. Przedstawiciele spółki przyznają, że popyt na węgiel opałowy wciąż
    jest olbrzymi.

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/olbrzymi-p
    opyt-na-wegiel-w-sklepie-pgg-wystepuja-czasowe-braki
    /mdh9j4j

  • 2. Data: 2022-05-19 13:27:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 19 May 2022 at 13:26:52 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    jest olbrzymi.

    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/olbrzymi-p
    opyt-na-wegiel-w-sklepie-pgg-wystepuja-czasowe-braki
    "Systematycznie zwiększamy ilość węgla sprzedawanego w e-sklepie. Początkowy wolumen
    2-3 tys. ton na dobę w marcu został podwojony do 5-6 tys. ton obecnie" -- podał
    rzecznik największego krajowego producenta węgla.

    Ogółem od początku tego roku do połowy maja w sklepie PGG sprzedano ok. 206 tys. ton
    węgla opałowego. To absolutny rekord i ponad 34 razy więcej niż w tym samym okresie
    zeszłego roku, gdy klienci kupili niespełna 6 tys. ton ekogroszku -- wskazują
    przedstawiciele górniczej spółki, zapewniając, iż obecnie PGG maksymalnie
    wykorzystuje moce produkcyjne i dystrybucyjne.