  • 1. Data: 2018-05-04 00:08:01
    Temat: Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
    Od: XL <i...@g...pl>

    .. na sadzonki liliowców w ciekawych kolorach.

    Do zamiany oferuję piękny egzemplarz z pąkami (w doniczce, wys. rośliny
    ~90 cm).
    Kwiaty pełne, łososiowe ze złotym środkiem i takimiż żyłkami, pachnące.
    Niespotykana w handlu odmiana.
    Zdjęcie z internetu:
    https://i.pinimg.com/originals/d0/93/db/d093dba1e3ce
    c4055ca406e91788fc48.jpg

    --
    XL

  • 2. Data: 2018-05-04 10:00:51
    Temat: Re: Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.05.2018 00:08, XL pisze:

    > Zdjęcie z internetu:

    Bez real foto - zrobionym najlepiej Canonem EOS 5D Mark IV -
    to zamiana łososiowego kota w worku. Potem płacz, że ostróżka
    czerwona zielona.

  • 3. Data: 2018-05-04 19:55:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Bez real foto - zrobionym najlepiej Canonem EOS 5D Mark IV -
    > to zamiana łososiowego kota w worku. Potem płacz, że ostróżka
    > czerwona zielona.

    Masz liliowce do wymiany?

    --
    XL

  • 4. Data: 2018-05-15 10:10:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.05.2018 19:55, XL pisze:

    > Masz liliowce do wymiany?

    Ja tylko wsadzam. Ostatnio to:

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/172c9270ac2e5fab
    czyli c????? ????????? ??????.

  • 5. Data: 2018-05-15 14:58:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Ja tylko wsadzam. Ostatnio to:
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/172c9270ac2e5fab

    Ładny. Ja mam dwa pełne - bordowy i biały oraz dwa tzw. włoskie przy domu
    oraz coś koło 50m dojazdu do domu obsadzone białym zwykłym. Istne
    szaleństwo zapachów przez otwarte okna wpada nawet do domu. Szkoda, że już
    przekwitają :-(((
    Za to różaneczniki właśnie rozkwitły. Mam 5 - 3 fioletowe katawbijskie,
    kremowy i biały. Przynajmniej oczy można nadal dzieki nim paść do syta.
    No i - posadziłam osobiście 50 dalii.

    --
    XL