  • 1. Data: 2016-04-16 14:51:03
    Temat: Opakowania (próżniowe) na ubrania
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach utrzymuje
    się nawet po praniach.
    Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie dostały,
    najlepiej próżniowe?

  • 2. Data: 2016-04-16 15:05:45
    Temat: Re: Opakowania (próżniowe) na ubrania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Borneq pisze:

    > Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach
    > utrzymuje się nawet po praniach.
    > Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie
    > dostały, najlepiej próżniowe?

    Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
    się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-04-16 16:27:53
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
    > się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

    Kompletna bzdura.
    Tak, wiem, taki żarcik miał być.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2016-04-16 18:27:24
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 16.04.2016 o 14:51, Borneq pisze:
    > Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach utrzymuje
    > się nawet po praniach.
    > Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie dostały,
    > najlepiej próżniowe?
    http://allegro.pl/utrzymanie-czystosci-worki-proznio
    we-253365?order=dd

  • 5. Data: 2016-04-16 18:52:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nalepiej to nie miec welnianych ubran.

  • 6. Data: 2016-04-16 23:53:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2016 15:05:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
    > się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

    A ten znowu te swoje pierdolasy...