  • 1. Data: 2014-09-17 21:11:39
    Temat: Opłata za śmieci a student nie mieszkający w domu.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy w przypadku, gdy syn rozpocznie studia i nie będzie mieszkał pod
    adresem zameldowania stałego można złożyć korektę deklaracji za wywóz
    śmieci i płacić za 1 osobę mniej? Jakie "podkładki" są do tego potrzebne?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-17 21:20:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-09-17 21:11, Jacek pisze:
> [...]
    > adresem zameldowania stałego można złożyć korektę deklaracji za wywóz
    > śmieci i płacić za 1 osobę mniej? Jakie "podkładki" są do tego potrzebne?

    Oczywiście, że można. Ale warunek jest taki, że będzie płacił za śmieci
    w miejscu swojego zamieszkania. Oczywiście jest to warunek "moralny".

  • 3. Data: 2014-09-17 23:29:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-17 o 21:20, wolim pisze:
    > Oczywiście, że można. Ale warunek jest taki, że będzie płacił za śmieci
    > w miejscu swojego zamieszkania. Oczywiście jest to warunek "moralny".
    No racja, co nie zapłaci w domu, to powinien zapłacić na kwaterze.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-09-18 13:23:05
    Od: Aicha <b...@t...ja>

> [...]

    > adresem zameldowania stałego można złożyć korektę deklaracji za wywóz
    > śmieci i płacić za 1 osobę mniej? Jakie "podkładki" są do tego potrzebne?

    Ja napisałam oświadczenie, że mieszkam i pracuję w innym miejscu niż
    adres zameldowania i wystarczyło. W razie czego zawsze można wziąć
    zaświadczenie z uczelni.

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

  • 5. Data: 2014-09-18 15:13:52
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że można. Ale warunek jest taki, że będzie płacił za śmieci w miejscu
    swojego zamieszkania. Oczywiście jest to warunek
    > "moralny".

    Jak będzie mieszkał w akademiku, to przecież płacąc za akademik, płaci też za śmieci
    tam wytworzone. Podobnie jest ze stancją.

    --
    Pzdr.
    Marek