  • 1. Data: 2019-01-19 02:12:22
    Temat: Oryginalne Veuxy wieją - co za gówno
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Ale jaja po 12 latach wszystkie Veluxy mi wieją. Normalne okna nie
    wieją. Co za gówno ten Velux.
    Nawet nie wiem co teraz zrobić. Czy to się jakoś reguluje żeby mocniej
    dociskały? To są Veluxy z taką poprzeczną rączką u góry, na całą
    szerokość okna. Wygląda jakby nie miały siły się docisnąć zamykając tę
    poprzeczną "klamkę".

  • 2. Data: 2019-01-19 08:30:20
    Temat: Re: Oryginalne Veuxy wieją - co za gówno
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 02:12:24 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    > dociskały? To są Veluxy z taką poprzeczną rączką u góry, na całą
    > szerokość okna. Wygląda jakby nie miały siły się docisnąć zamykając tę

    zapewne wymiana uszczelek pomoze, tak zgaduję

    b.

  • 3. Data: 2019-01-22 09:39:19
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
> [...]
    > dociskały? To są Veluxy z taką poprzeczną rączką u góry, na całą
    > szerokość okna. Wygląda jakby nie miały siły się docisnąć zamykając tę
    Tewraz, to możesz szpary watą poutykać.Jak się ociepli, sprawdż , może dociski nie
    trzymają.A może się ościeżnica wygła? wo może być wina montażu a nie okna.
    Mam drzwi balkonowe, w których jedno skrzydło na zimę się rozszczelnia. Szpara ma
    pośrodku z 5mm szerokości.Kupiłem dociski międzyzawiasowe, ale do montaży trzeba
    zdjąć skrzydło.A póki co, jest pakiet z szmat.Ale działa głównie na optykę...
    Pozdro.abomito