  • 1. Data: 2015-04-16 12:05:09
    Temat: Padła mi różnicówka
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Niby nic, ale najwyraźniej bez powodu. Wisiała cztery lata,
    co najmniej raz spełniając swoją funkcję. We wtorek też wybiła,
    więc po odłączeniu podejrzanych odbiorników została podniesiona
    i natychmiast znów wybiła. Nie dało się jej potem podnieść, nawet
    po wymontowaniu z rozdzielnicy. A taka była fajna, renomowana...
    (Legrand). Wstawiony na jej miejsce Hager nie zgłasza zastrzeżeń
    co do upływności odbiorników i instalacji...

    Rozumiem upalone styki, rozumiem awarię w obwodzie wyzwalacza
    elektromagnetycznego, ale takie cuś? :-/

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2015-04-16 12:37:06
    Temat: Re: Padła mi różnicówka
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-04-16 o 12:05, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    >
    > Rozumiem upalone styki, rozumiem awarię w obwodzie wyzwalacza
    > elektromagnetycznego, ale takie cuś? :-/

    Nie przejmuj sie. Ja wymieniam juz trzecia. Niezaleznie jak do tej pory
    od firmy to wszystko jeden shit. No i oczywiscie podobnie jak w branzach
    AGD i motoryzacyjnych ma sie psuc, wzglednie szybko.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2015-04-16 13:31:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2015 12:05, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > (Legrand). Wstawiony na jej miejsce Hager nie zgłasza zastrzeżeń
    > co do upływności odbiorników i instalacji...

    Gwarancja minęła? ;->

    U mnie Legand wisi od, żeby nie skłamać, jakichś 8 lat i działa sprawnie.

    W robocie w jednej szafce energetycznej zdechło po nieco ponad 2 latach.
    Fakt że była to nieocieplona maszynownia windy...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 4. Data: 2015-04-16 14:41:08
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 12:37, Maniek4 pisze:

> [...]
    > od firmy to wszystko jeden shit. No i oczywiscie podobnie jak w branzach
    > AGD i motoryzacyjnych ma sie psuc, wzglednie szybko.

    Nie przejmuj się mi padła pod dwóch latach od montażu w tablicy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-04-16 22:15:48
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem upalone styki, rozumiem awarię w obwodzie wyzwalacza
    > elektromagnetycznego, ale takie cuś? :-/

    Mnie też już kilka padło, pierwsza chyba po dwóch latach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2015-04-16 22:42:12
    Od: Adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 22:15, janusz_k pisze:

    > Mnie też już kilka padło, pierwsza chyba po dwóch latach.

    no to ja mam farta. Zainstalowana 11 lat temu, dwa razy zadziałała, jak
    najbardziej słusznie. 3 fazowy Siemens.

  • 7. Data: 2015-04-17 19:41:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 22:42, Adam pisze:

    > no to ja mam farta. Zainstalowana 11 lat temu, dwa razy zadziałała, jak
    > najbardziej słusznie. 3 fazowy Siemens.
    Tyle że Ja samych 3 faz ma trzy, a ogólem chyba z 7 czy 8 :) więc ma się
    co psuć.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2015-04-17 23:09:17
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-04-16 o 12:05, Piotr Wyderski pisze:
    > Niby nic, ale najwyraźniej bez powodu. Wisiała cztery lata,
    > co najmniej raz spełniając swoją funkcję. We wtorek też wybiła,

    Zdarza się... Nie ma się co ekscytować, tylko wymienić.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2015-04-18 09:16:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem upalone styki, rozumiem awarię w obwodzie wyzwalacza
    > elektromagnetycznego, ale takie cuś? :-/

    Na 3 Legrandy zakupione w hurtowni elektrycznej padły dwa w przeciągu 2
    miesięcy. Jedna sama z siebie wyłączała się, druga nie reagowała na nic.
    Teraz jest Hager. Polecam też Moellera, mam dziesiątki tego w firmie na
    maszynach i nic się nie dzieje.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez