  • 11. Data: 2017-12-06 13:10:48
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Z kolei czytam na stronie:
    > http://www.plytameblowa.pl/rozmowy/problemy-ze-spala
    niem-odpad%C3%B3w-p%C5%82yt-0

    > że sprawa nie jest tak oczywista i w klasyfikacji odpadów nie ma na
    > przykład wymienionych płyt pilśniowych, a więc i nie ma podstawy do
    > karania za ich palenie.
    > Też bym osobiście wolał, żeby sąsiedzi palili wyłącznie drewnem
    > sandałowym, ale skoro mamy się trzymać przepisów, to się ich trzymajmy.
    > Jak czegoś nie wpisano na listę odpadów, to jaka jest podstawa uznania,
    > że ktoś pali odpady?
    > Byłem kiedyś na konferencji na temat niskiej emisji
    > http://czymoddychasz.pl/aktualnosc/73/o-niskiej-emis
    ji-na-expo-silesia-w-sosnowcu.html

    > gdzie przedstawiono w sposób rzetelny, a nie sloganowo-dyletancki
    > problematykę. Z tego, co czytam, to w końcu doczekamy się katalogu norm
    > jakości paliw stałych. Na razie coś takiego nie obowiązuje i jest w
    > sprzedaży jako legalny opał węgiel brunatny, który IMO nie bardzo nadaje
    > się do palenisk domowych i często ma wysoką zawartość siarki, co nie
    > przeszkadza producentom pisać na opakowaniach "EKO".
    > Tak więc z jednej strony ktoś spali płytę pilśniową w piecu i jest
    > karany jako truciciel, a inny pali węgiel brunatny legalnie, chociaż
> [...]

    Idealnie w czas! hehehe
    http://remekdabrowski.pl/2017/12/hohoho.html

    Robak

  • 12. Data: 2017-12-06 13:39:24
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > LOL. Ale sprawa jest poważna. Coś trzeba zrobić z tymi tfurcami prawa z
    > ich sraczką legislacyjną. Bierny opór może nie wystarczyć.
    > -- Jacek I hate haters.

    Ja już naostrzyłem widły gnojne, wyklepałem kosę na sztorc i zbieram
    sąsiadów na wycieczkę do urzędów, trzeba ten gnój w końcu z stamtąd
    wyrzucić, same świnie nie oderwą się od koryta !!!

  • 13. Data: 2017-12-06 18:35:32
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-06 11:26, Myjk wrote:
    > Wed, 6 Dec 2017 10:22:50 +0100, Piotrek

    > Złe interpretacje wcale tak często nie występują.

    BZDURA

    pierwsze z brzegu: https://bezprawnik.pl/zus-wzywa-do-zaplaty/

    to delikatnie mowiac wywraca wszystkie umowy zlecenia z ostatnich 9(!) lat

    a to nie jedyna rewolucja post factum ktora sie odbywa

  • 14. Data: 2017-12-07 10:13:58
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ja już naostrzyłem widły gnojne, wyklepałem kosę na sztorc i zbieram
    > sąsiadów na wycieczkę do urzędów, trzeba ten gnój w końcu z stamtąd
    > wyrzucić, same świnie nie oderwą się od koryta !!!

    Ty się weż na razie wstrzymaj.
    Był kiedyś był PIS przy przy władzy i było żle.
    Więc się zamieniliśmy na PO z PSL i było gorzej.
    Więc znowu spróbowaliśmy PISu i jestjeszcze gorzej.
    No kto będzie następny, jak nikogo nie ma?
    Więc te widłykosymotyki to ja bym zamienił na siekierymloty i koryta
    porozbijał.A w ogóle to a bo mi to.A na wyborach nie bylem.

  • 15. Data: 2017-12-07 14:13:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jestem w fanklubie pisu ale jakos nie widze ze jest gorzej niz za po. PO tylko
    zabieralo i dokladalo. PIS nie zabiera a w wrecz przeciwnie troche daje. Na dodatek
    mam pewnosc ze jak za pol godziny wyjde zrobic zakupy to na ulicy jak na
    Antarktydzie, prawie wszyscy biali a nie siniaci czy ciapaci. Oczywiscie jest i inny
    punkt widzenia. To punkt widzenia tych co za po okradali swoje panstwo. To byla i
    jeszcze jest spora grupa ludzi ktora z przerazeniem patrzy na zmiany w sadach w
    ktorych moze byc trudno za kase cos zalatwic. Ogladaja telewizje i widza ze
    zlodziejom juz zabrali dobr za pol miliarda zlotych. I czekaja az do nich przyjda
    noca i kolbami w drzwi zalomoca. I lepiej wtedy nie miec broni bo panstwo oszczedzi
    na procesie.

  • 16. Data: 2017-12-07 19:23:20
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Powiedzmy, że nie mam zdania.
    Bo patrząc z poziomu zwykłych obywateli, to jest tak, jak mówisz.Ale wcześniej też
    tak było. Od wielu lat.Moi znajomi z Warszawy uważają Waltzową za bardzo dobrego
    organizatora.Wprawdzie są na nią jakieś skargi, ale ile dobrego robi!
    Więc ja bym nie szalał z tymi "widłami"
    Jeszcze nigdy nie było tak żle, żeby nie mogło być gorzej.
    Pozdro.abomito.

  • 17. Data: 2017-12-07 19:48:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.12.2017 07:04, Jacek wrote:

    > się do palenisk domowych i często ma wysoką zawartość siarki, co nie
    > przeszkadza producentom pisać na opakowaniach "EKO".

    Bo to nie jest na przykład EKOgroszek w sensie ekologii ale EKONOMICZNY
    groszek. Już o tym dyskutowaliśmy 10 lat temu.
    Ścinki czy miał to ekonomiczne paliwo, bo mało kosztuje.
    Ten co wymyślił EKOgroszek powinien dostać nobla. Wszyscy się nabrali,
    że o ekologię chodzi.

  • 18. Data: 2017-12-07 20:20:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2017 10:23:20 -0800 (PST), abomito napisał(a):

    > Więc ja bym nie szalał z tymi "widłami"

    Ludzie, nie o tym mowa. Nikt się nie czepia urzędników tylko
    legislatorów - władzę ustawodawczą a nie wykonawczą, czyli *posłów*. Za
    złą jakość i nadmiar prawa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2017-12-07 20:39:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Warszawa to nie cala Polska. Ale jesli juz ma byc Warszawa to dzisiaj mowili ze
    odebrali zagrabione kamienice warte razem pol miliarda zlotych. To co w tv pokazuja z
    pracy komisji ds kamienic to margines. Faktycznie prezydent Warszawy jest jeszcze
    doskonala organizatorka. Za moment bedzie musiala zorganizowac kase na kary. Chyba ze
    policja za kudly ja przyprowadzi przed komisje.

  • 20. Data: 2017-12-07 20:40:09
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Ludzie, nie o tym mowa. Nikt się nie czepia urzędników tylko
    > legislatorów - władzę ustawodawczą a nie wykonawczą, czyli *posłów*. Za
    > złą jakość i nadmiar prawa.

    Eee no wez. Oni je tylko naprawiaja. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.