  • 1. Data: 2021-09-17 13:39:56
    Temat: Panele fotowoltaiczne -- czy warto w nie inwestować
    Od: a a <m...@g...com>

    Na zdjęciu, jeden siedzi na dachu i ma wsparcie nóg, aby nie zleciał, a 2-gi jedną
    nogę opiera na daszku, a druga bez wsparcia.

    Oczywiście pracują na dachu bez uprzęży zabezpieczającej przed wypadkiem

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/fduk9kpTURBXy8x
    OGU3YzhmMTBiZjNmNGE1MzIwZTRjNDRhMjI1ZDViMC5qcGeSlQMA
    zNLNGkDNDsSVAs0B4ADCw4GhMQE

    https://businessinsider.com.pl/poradnik-finansowy/pa
    nele-fotowoltaiczne-koszt-inwestycji-i-jej-oplacalno
    sc/k47qqln

    Gdzie szukać paneli fotowoltaicznych?

    "Poniżej przedstawiamy ranking serwisu Oferteo.pl dotyczący 21 431 Sprzedawców
    Fotowoltaiki najlepszych w 2021 roku w poszczególnych powiatach:

    "Czy panele fotowoltaiczne się opłacają?

    Średni koszt instalacji paneli fotowoltaicznych dla zwykłego gospodarstwa domowego to
    około 16-18 tysięcy złotych. Rocznie oszczędza się około 2500 kWh. Przy zakupie z
    własnych środków, koszt zwrotu wynosi około 10 lat.

  • 2. Data: 2021-09-19 10:55:32
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 17.09.2021 o 13:39, a a pisze:

    > "Czy panele fotowoltaiczne się opłacają?

    Powiem tak: z powodu sk...synów wydzwaniających do mnie po kilka razy
    dziennie w sprawie fotowoltaiki nabrałem skrajnej niechęci do tego tematu.

    Najpierw ignorowałem te połączenia z numerów spamerskich, ale od pewnego
    czasu odbieram, informuję, że dzwonią do abonenta, który nie wyraża
    zgody na przedstawienie tej oferty marketingowej. Zależnie od poziomu
    bezczelności ze strony dzwoniącego, reaguję mniej, lub bardziej stanowczo.

  • 3. Data: 2021-09-20 23:02:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-19 o 10:55, zhbick pisze:

> [...]
    > zgody na przedstawienie tej oferty marketingowej. Zależnie od poziomu
    > bezczelności ze strony dzwoniącego, reaguję mniej, lub bardziej stanowczo.

    A czemu ich nie zablokujesz? oczywiście możliwe na smartfonie z antkiem.
    Ja jak mi taki zadzwoni to od razu blokuję i mam spokój.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2021-09-21 00:46:51
    Od: adam <a...@a...pl>

    > A czemu  ich nie zablokujesz? oczywiście możliwe na smartfonie z antkiem.
    > Ja jak mi taki zadzwoni to od razu blokuję i mam spokój.

    Naprawdę masz spokój? Przecież oni po kilka swoich wyjść, poza tym
    handlują tymi numerami. Zablokujesz jeden nr, to za dwa dni zadzwoni z
    innego.

  • 5. Data: 2021-09-21 10:19:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-21 o 00:46, adam pisze:

    > Naprawdę masz spokój? Przecież oni po kilka swoich wyjść, poza tym
    > handlują tymi numerami. Zablokujesz jeden nr, to za dwa dni zadzwoni z
    > innego.
    Nie mają aż tak dużo numerów, więc zablokowanie tych 10-15 numerów daje
    spokój.
    Poza tym nigdzie nie mam podanego numeru w sieci ani nigdy nie
    'wyciekł', to też mocno zmniejsza ilość dzwoniących.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2022-01-27 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@s...pl ...

> [...]
    > nie wyraża zgody na przedstawienie tej oferty marketingowej.
    > Zależnie od poziomu bezczelności ze strony dzwoniącego, reaguję

    Miałem łącznie moze z 10 takich telefonów.
    Przy czym zrobiłem kiedys wyliczenie na ciepłowłasciwe i celowo podałem
    numer telefonu.
    Takze chyba przesadzacie z rozdmuchiwaniem tego problemu?

    No i nie dzwoniła do mnie pani botowa... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 7. Data: 2022-01-27 13:33:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 January 2022 at 12:59:52 UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    > "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    Bylem w hurtowni
    i sprzedają panele solarne laminowane folią na blasze z aluminium
    i one wszystkie były wadliwe/.
    Taśma łącząca nie była płaska ale sie podnosiła i były banki powietrza, czyli nie
    laminowano próżniowo i blacha miała wgięcia, wciśnięcia jak od paluchów

    Bardzo tandetny produkt a cena kilkaset złotych

    I tak nas Chinczyk buja i żadnych informacji jaka moc czy jakie napięcie wyjściowe

  • 8. Data: 2022-01-27 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a a m...@g...com ...

> [...]
    >|
    > Bardzo tandetny produkt a cena kilkaset złotych
    >
    > I tak nas Chinczyk buja i żadnych informacji jaka moc czy jakie

    zakładam ze to nie jest odpowiedz na mojego posta...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 9. Data: 2022-01-27 22:54:38
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 January 2022 at 19:59:59 UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    > "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    > sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
    a co, będziesz wchodzil na dach i sprawdzal jaki pozagatunkowy sortyment chinskich
    solarów Zenki sprzedali i zamontowali na dachu ?

  • 10. Data: 2022-01-29 16:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a a m...@g...com ...

    > a co, będziesz wchodzil na dach i sprawdzal jaki pozagatunkowy
    > sortyment chinskich solarów Zenki sprzedali i zamontowali na dachu
    > ?

    a co to ma wspolnego z tym co ja pisałem?

    --
    Pozdrawia... Budzik