  • 1. Data: 2020-09-23 08:52:03
    Temat: Panele na dachu od północy...
    Od: uciu <a...@g...com>

    Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg

  • 2. Data: 2020-09-23 09:02:22
    Temat: Re: Panele na dachu od północy...
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-22 o 23:52 -0700, uciu napisał:
    > Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    > Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    > https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg

    Australijski wykonawca? "Panie, zawsze tak robiłem, będzie dobrze".

    Mateusz

  • 3. Data: 2020-09-23 09:07:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2020 23:52:03 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    > Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    > https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg
    Od południa mają drzewa. Ze 30% wydajności im daję.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-09-23 10:46:21
    Od: budynPL <b...@g...com>

    środa, 23 września 2020 o 08:52:04 UTC+2 uciu napisał(a):
    > Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    > Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    > https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg

    Im mniejszy kąt nachylenia, tym mniejsze znaczenie ma kierunek.
    Potem zapisano wyliczanki ile tracą, sądzę że niezbyt dużo.

    b.

  • 5. Data: 2020-09-23 11:02:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    budynPL napisał:

    > Im mniejszy kąt nachylenia, tym mniejsze znaczenie ma kierunek.
    > Potem zapisano wyliczanki ile tracą, sądzę że niezbyt dużo.

    Kąt mały, ale jednak od południa słońce zasłania wysoka ściana.

    Jarek

    --
    Światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnia.

  • 6. Data: 2020-09-23 21:45:28
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.09.2020 o 08:52, uciu pisze:
    > Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    > Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    > https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg

    Państwo kasę dawało, a to jedyne miejsce na instalacje?

  • 7. Data: 2020-09-23 21:59:07
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 września 2020 01:52:04 UTC-5 użytkownik uciu napisał:
    > Ktoś mi powie jaki sens to ma?
    > Naliczyłem ich wczoraj 100 na kościele w mojej wiosce....
    > https://pics.tinypic.pl/i/01014/ru1f4kbs0tkx.jpg

    Maly sens bo w praktyce one beda produkowac energie tylko popoludniem. Ale jakis tam
    jest.
    Daj namiar na ten kosciol to sie zobaczy jak bardzo od polnocy to jest...

  • 8. Data: 2020-09-24 08:12:20
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2020 21:59:09 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Maly sens bo w praktyce one beda produkowac energie tylko popoludniem. Ale jakis
    tam jest.
    > Daj namiar na ten kosciol to sie zobaczy jak bardzo od polnocy to jest...

    od południa też są
    https://tinyurl.com/y59a9okr
    Wg mnie chodziło o to by było ładnie - tele samo z obu stron :-)

    uciu

  • 9. Data: 2020-09-24 15:52:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Sep 2020 23:12:20 -0700 (PDT), uciu

    > od południa też są
    > https://tinyurl.com/y59a9okr
    > Wg mnie chodziło o to by było ładnie
    > - tele samo z obu stron :-)

    Od zachodu jeszcze czasem coś błyśnie.
    Ciekawe tylko jaki tam system jest zastosowany. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2020-09-24 18:13:17
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 24 września 2020 01:12:22 UTC-5 użytkownik uciu napisał:

    > od południa też są
    > https://tinyurl.com/y59a9okr
    > Wg mnie chodziło o to by było ładnie - tele samo z obu stron :-)

    No rzeczywiscie super nie jest.
    Jakis tam uzysk z tego bedzie ale ekonomicznie to bez sensu.