  • 1. Data: 2017-07-15 22:33:27
    Temat: Panele podłogowe z ciekawą fugą
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Widziałem dzisiaj w sklepie panele z jakimś ciekawym rodzajem fugi.
    Fuga była jakby ponacinana co kilka mm poprzecznymi pęknięciami.
    Całość była wyczuwalna pod palcem.
    Super to wyglądało.

    Niestety, panel był dość drogi, więc nie zanotowałem nazwy.
    Ale po dyskusji z żoną, stwierdziliśmy, że fajnie byłoby mieć coś
    takiego - pytanie tylko czego szukać?
    To ma jakąś konkretną nazwę, czy to jest jakiś nowy rodzaj fugi na
    panelu, czy to raczej cecha konkretnego modelu?

    A jeśli ktoś kojarzy o czym mowa - czy tego typu patent można znaleźć
    też w jakimś tańszym modelu?