  • 1. Data: 2018-08-14 12:13:54
    Temat: Parę tematów poszukuję
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    Witam,
    1) jakieś pe-flexy + skrzynki + tłumiki gdzie i z kim rozmawiać bo muszę
    w 1 lub 2 miejscach pociągnąć w stropie żelbetowym.
    2) odkurzacz centralny kto ma i poleci coś sprawdzonego dodatkowo jak
    mnie nie zrujnuje to jaki wąż chowany?

    Robak

  • 2. Data: 2018-08-14 23:00:13
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 12:13, Sir_Robak pisze:
    > Witam,
    > 1) jakieś pe-flexy + skrzynki + tłumiki gdzie i z kim rozmawiać bo muszę
    > w 1 lub 2 miejscach pociągnąć w stropie żelbetowym.
    w stropie to cięzko ale w ociepleniu wylewki płaskie kanały się zmieszczą,
    wiem bo sam tak robiłem wywiew z kuchni.

    > 2) odkurzacz centralny kto ma i poleci coś sprawdzonego dodatkowo jak
    > mnie nie zrujnuje to jaki wąż chowany?
    Bezworkowy, cyklon, na co najmniej 7 gniazdek aby miał siłę ssania,
    wąż chowany będzie uciążliwy, mam normalny i wieszak składam na czworo i
    wisi.
    Instalacje robiłem sam i kleiłem mimo że nie trzeba.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-08-15 16:16:14
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 23:00, Janusz pisze:
    > w stropie to cięzko ale w ociepleniu wylewki płaskie kanały się zmieszczą,
    > wiem bo sam tak robiłem wywiew z kuchni.

    W tej części gdzie będzie strop odkryty spokojnie zmieszczę i kanały 125
    ale flexy jakieś to max 90 myślę że i tak spokojnie sobie poradzą,
    fajnie by ktoś poradził jak zalewał w stropie kanały.

> [...]
    > wisi.
    > Instalacje robiłem sam i kleiłem mimo że nie trzeba.

    Też sami będziemy układać i kleić, ale chciałbym zminimalizować ilość
    gniazdek i dać dłuższy wąż (najlepiej chowany) bo są widzę 12 m i jakieś
    eksperymenty nawet do 14.

    Robak

  • 4. Data: 2018-08-15 17:30:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 16:16, Sir_Robak pisze:

    > W tej części gdzie będzie strop odkryty spokojnie zmieszczę i kanały 125
    > ale flexy jakieś to max 90 myślę że i tak spokojnie sobie poradzą,
    > fajnie by ktoś poradził jak zalewał w stropie kanały.
    Jak kanały w stropie, to tylko w gęstożebrowym który juz kanały w
    pustakach ma i je wykorzystać, w normalnym żelbetowym nie da rady bo go
    osłabisz, musi być na taką
    opcję odpowiednio wzmocniony a to może policzyć tylko konstruktor.
    Dlatego wpierw napisałem Ci o kanale na stropie w ociepleniu, bo tylko
    taki możesz
    zrobić w dowolnym kierunku.

    > Też sami będziemy układać i kleić, ale chciałbym zminimalizować ilość
    > gniazdek
    Gniazdka tak i mniej tym lepiej ale trzeba dać je w zasięgu węża, robi
    się to tak że rozciągasz w dwie osoby sznurek np 9m i szukasz takiego
    miejsca w centrum kondygnacji aby sięgnąć z niego do każdego kąta, jak
    ustalisz takie to tam dajesz gniazdko, wtedy wystarczy 1 na kondygnację,
    dolicz do tego szufelkę do kuchni i ewentualnie przy wejściu.

    i dać dłuższy wąż (najlepiej chowany) bo są widzę 12 m i jakieś
    > eksperymenty nawet do 14.

    Za długie, ciężko się potem takimi manewruje a ze zwijaniem będzie
    kłopot, ja mam
    9m przy ~100m2 kondygnacji i jest akurat.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-08-15 22:54:10
    Od: pilocik <p...@t...pl>

> [...]
    > ustalisz takie to tam dajesz gniazdko, wtedy wystarczy 1 na kondygnację,
    > dolicz do tego szufelkę do kuchni i ewentualnie przy wejściu.

    weź poprawkę, że często taki pomiar się robi w pustych pomieszczeniach,
    później się okazuje że za króki wąż bo fotel, stół, cokolwiek itp.

    w sumie to bardziej do codziennych porządków sprawdza się wersja
    samobieżna :D

  • 6. Data: 2018-08-16 15:56:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 22:54, pilocik pisze:

    > weź poprawkę, że często taki pomiar się robi w pustych pomieszczeniach,
    > później się okazuje że za króki wąż bo fotel, stół, cokolwiek itp.
    Bez przesady, oprócz węża masz jeszcze rurę z ssawką która z półtora
    metra ma,
    sam tak mierzyłem i sięgam bez trudu wszędzie.

    > w sumie to bardziej do codziennych porządków sprawdza się wersja
    > samobieżna :D
    Czego? odkurzacza? chyba żartujesz, wyjec na kółkach z wężem i kablem
    zasilania
    aleś wymyślił.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-08-16 19:38:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos mi sie widzi ze chodzilo o mala akumulatorowa samodzielna zamiatarke. Mam taka.
    Ma na imie Zielony Frajer. Bo jest zielony. Codziennie sie zastanawiam gdzie on w
    nocy buszuje bo zbiera codziennie nie do wiary roznych smieci i kurzu. Co do zwyklego
    odkurzacza z kablem i porownanie go do centralnego. Chuj mnie strzela na przewod
    ktory za soba ciagnie. Ale nie wyobrazam sobie napierdalania sie z dziesiecio metrowa
    sztywna rura o srednicy pieciu centymetrow.

  • 8. Data: 2018-08-17 10:49:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    ktory za soba ciagnie. Ale nie wyobrazam sobie napierdalania sie z dziesiecio metrowa
    sztywna rura o srednicy pieciu centymetrow.
    A kto Ci powiedział że ona jest sztywna? jest tylko trochę większej
    średnicy niż do zwykłego odkurzacza, ale nie sztywna, sztywne są w ścianie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2018-08-17 12:33:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikt mi nie mowil bo widzalem w akcji. Jak komus przeszkadza miekki przewod z pradem
    do odkurzacza a nie przeszkadza napierdalanie sie z dziesiecio metrowym pytonem to
    mam prawo uwazac ze jest niespelna rozumu.

  • 10. Data: 2018-08-17 13:12:24
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Nikt mi nie mowil bo widzalem w akcji. Jak komus przeszkadza miekki przewod z
    pradem do odkurzacza a nie przeszkadza napierdalanie sie z dziesiecio metrowym
    pytonem to mam prawo uwazac ze jest niespelna rozumu.

    A kto Ci powiedział że mi przeszkadza, żona chce to żona sprząta jak się
    zajmuję cz. techniczną ;)

    Robak