  • 1. Data: 2019-03-12 21:07:26
    Temat: Piekarnik w stylu retro, opinie?
    Od: T <t...@d...pl>

    Witam,
    Czy ktoś używa piekarnika CANDY FCC604AV?
    Martwi mnie mała moc grzałek 2,1kW.
    Czy rozgrzeje się do ponad 200 stopni?
    Jest to piekarnik, który jako nieliczny ma max 53 cm głębokości co mi
    jest niezbędne.

  • 2. Data: 2019-03-13 17:24:29
    Temat: Re: Piekarnik w stylu retro, opinie?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-12 o 21:07, T pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś używa piekarnika CANDY FCC604AV?
    > Martwi mnie mała moc grzałek 2,1kW.
    > Czy rozgrzeje się do ponad 200 stopni?
    Pewnie, ja mam zwykły i grzałka termoobiegu ma 2KW i w zupełności
    wystarcza, akurat się mi spaliła więc wiem dokładnie :)
    Piekarnik zanussi.

    --
    Pozdr
    Janusz