  • 1. Data: 2017-01-10 08:48:13
    Temat: Piekno elektryki na budowie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

  • 2. Data: 2017-01-10 10:39:28
    Temat: Re: Piekno elektryki na budowie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-10 o 08:48, Bolko pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    Po 5-6 włączników/gniazd w jednym punkcie to jest piękne? Na halach
    fabrycznych coś takiego widziałem, ale w domu?
    Jak dla mnie kilometry zbędnych kabli.

  • 3. Data: 2017-01-10 11:02:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 9 Jan 2017 23:48:13 -0800 (PST), Bolko

    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    Ja się na elektryce nie znam wybitnie, ale po co do puszek oświetleniowych
    są podciągnięte kable jak do uwiązywania słonia? Wg mnie to jest brak
    poszanowania dla pieniędzy inwestora. Puszki są aż takie drogie, że trzeba
    na nich oszczędzać?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-01-10 11:04:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zawsze się zastanawiałem:
    * jak tynk w tych miejscach nie odpada?
    * jak powiesić górne szafki / przymocować do ściany wysokie regały/półki?
    Żaden wykrywacz przewodów nie pomoże :-((
    W sumie to może warto byłoby wypuścić ze ściany jakieś szpilki (gwintowane lub po
    otynkowaniu wyjmowane) pomiędzy poszczególnymi przewodami? Lub zostawić pas powiedzmy
    240 +/-2 cm od poziomu planowanej podłogi wolny od przewodów?

  • 5. Data: 2017-01-10 12:54:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-10 o 10:39, nadir pisze:
    youtu.be

    > Po 5-6 włączników/gniazd w jednym punkcie to jest piękne? Na halach
    > fabrycznych coś takiego widziałem, ale w domu?

    Jak inwestor sobie zażyczył, to elektryk ma zrobić mniej, bo 'nie będzie
    pięknie'?

    > Jak dla mnie kilometry zbędnych kabli.

    Fakt, że można pociągnąć w podłodze. ale dużo mniej nie wyjdzie.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2017-01-10 18:38:49
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 08:48:15 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    ło kurde, ale kabli!
    U siebie mam zasilanie bezpuszkowo, a łączniki i lampy pociągnięte do jednej tablicy,
    a kabli może 10% tego.

    A spinki to ktoś wiadrami chyba donosił.

    Podsumowując - pięknie to wygląda :)

  • 7. Data: 2017-01-10 19:50:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 12:54:29 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Jak inwestor sobie zażyczył, to elektryk ma zrobić mniej, bo 'nie będzie
    > pięknie'?

    "Fachowiec" od tzw "punktu" kasował i sam materiał kupował w imieniu inwestora.
    Ale pedancik z niego niezły

  • 8. Data: 2017-01-10 20:44:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-10 o 18:38, Krzysztof Garus pisze:

    > Podsumowując - pięknie to wygląda :)

    To fakt. Tynki tylko zepsują sprawę.;)

  • 9. Data: 2017-01-10 21:35:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:44:15 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > To fakt. Tynki tylko zepsują sprawę.;)

    a muszą być?
    Jak by te puszki ładniej zamontować?
    byłoby?

  • 10. Data: 2017-01-10 22:07:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 21:35:08 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > a muszą być?

    Nie musza byc
    Ja w rozdzielni 36 polowej chate zmieściłem i jest funkcjonalnie. A rózni fachofcy mi
    twierdzili ze "se neda" ze musi być kilka razy więcej.