  • 1. Data: 2018-06-19 18:11:51
    Temat: Pierwszy raz maluję pistoletem, coś nie wychodzi
    Od: Lucky <l...@g...com>

    Hej,
    Próbowałem malować zagruntowane płyty KG pistoletem. Niestety, rezultaty są bardzo
    słabe i nie wiem co zrobiłem nie tak. Linki:
    https://drive.google.com/file/d/16EeAt2SZ_Ik4GXmlLWD
    eECOghk9ZaRrL/view
    https://drive.google.com/file/d/1QLOuS1MaItHd5NAGMs7
    KDd_RcZyBZlOR/view
    https://drive.google.com/file/d/1zrdlU8lE2nX7kO9uaL8
    jqMhqKPFazvRx/view
    https://drive.google.com/file/d/19wmwiIrhywG68XqP3_c
    v4IU_N2au4Bn0/view

    To jest kawałek płyty (zagruntowana kiedyś) na poddaszu (pod kątem). Farba Jedynka
    emulsyjna rozcieńczona wodą.
    Pistolet taki: http://allegro.pl/agregat-malarski-pistolet-malowani
    a-paint-850w-i7246348715.html

  • 2. Data: 2018-06-19 22:51:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak cos jest znanej firmy to tylko dla profesjonalistow. Trzeba bylo kupic mniej
    znanej chinskiej firmy. Pozostaje Ci cwiczyc, cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc.

  • 3. Data: 2018-06-20 10:45:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 18:11:52 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:

    > Pistolet taki: http://allegro.pl/agregat-malarski-pistolet-malowani
    a-paint-850w-i7246348715.html

    Wyrzuć do kosza - na MangoTV to widziałeś? Agregar malarski za dwie
    stówy? Serio? :) Musisz kupić przynajmniej coś takiego:

    http://allegro.pl/wagner-pistolet-agregat-malarski-c
    ontrolpro-250r-i7028733034.html

    To, co masz nie nadaje się do niczego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2018-06-20 11:10:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.06.2018 18:11, Lucky pisze:

    > Hej,
    > Próbowałem malować zagruntowane płyty KG pistoletem. Niestety, rezultaty są bardzo
    słabe i nie wiem co zrobiłem nie tak.

    Jak już wszystkie sposoby zawiodą, pozostaje jeszcze przeczytanie
    instrukcji dołączonej do urządzenia. Hej!

  • 5. Data: 2018-06-20 22:46:25
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 11:11:52 UTC-5 użytkownik Lucky napisał:
> [...]
    v4IU_N2au4Bn0/view

    > To jest kawałek płyty (zagruntowana kiedyś) na poddaszu (pod kątem). Farba Jedynka

    Po pierwsze:
    To co pokazales wskazuje ze za slabo ten pistolet rozpyla albo za slabo nim machasz w
    rezultacie tworza sie duze krople ktore nastepnie sciekaja.

    Te pistolety potrzebuja bardzo rozrzedzonej farby.
    Jak rozrzedzasz to bedziesz musial malowac wiecej warstw aby pokryc to co jest pod
    spodem. No i jak rozrzedzasz to musisz dbac aby to co zasysasz mialo rowna
    konsystencje przez caly czas malowania.

    Musisz zobaczyc czy dysze pistoletu da sie regulowac i otrzymac drobna mgielke tej
    farby a nie grube krople.

    Mgielka ma byc mniej wiecej taka zeby od razu nie opadala. Jesli szybko opada na
    powietrzu to znaczy ze krople sa z duze.

    W praktyce malowanie tymi agregatami jest trudne bo farba ma miec mniej wiecej
    konsystencje wody. A jak taka ma to nie trzyma sie powierzchni tylko zbiera sie w
    takie krople.

    Kolejna wada jest taka ze jak juz zrobisz tak aby byla mgielka to musisz zadbac aby
    wszystko co ma nie byc pomalowane bylo dokladnie przykryte, wlacznie z drzwiami bo
    przeciag bedzie zbieral te mgielke i nosil po domu gdzie ona osiadzie na wszystkim
    dokad dotrze.

    Podsumowujac: Powyzsze jest powodem dla ktorego walki malarskie sa tak popularne i
    dzialaja dobrze.
    Jeden z niewielu przypadkow kiedy taki agregat jest lepszy od walka jest w tedy jak
    aktualna farba sie sciany nie trzyma i nawija na mokry walek. Mozna to obejsc ale
    ogolnie wtedy agregat jest rzeczywiscie lepszy od walka.

  • 6. Data: 2018-06-21 11:54:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.06.2018 o 18:11, Lucky pisze:
> [...]
    > Próbowałem malować zagruntowane płyty KG pistoletem. Niestety, rezultaty są bardzo
    słabe i nie wiem co zrobiłem nie tak. Linki:

    Z takim sprzętem miałem do czynienia 2 razy. Raz w PRL, gdzie za 40 zł
    kupowało się "pistolet" nakręcany na słoik a dmuchało się z odkurzacza
    Zelmer (każdy wtedy miał wylot powietrza z możliwością podłączenia węża).
    Drugi raz kilka lat temu kolega kupił podobny wynalazek do tego Eutoteka.
    Zarówno ten stary, jak i ten nowy "pistolet" nie dawał rady zassać
    gęstej farby. Po rozcieńczeniu w końcu zaczynał "malować" ale rzadka
    farba ściekała i w sumie kończyło się na malowaniu pędzlem (PRL) albo
    wałkiem RP 3 i 1/2.
    Jacek

  • 7. Data: 2018-06-21 13:39:41
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Hej,
    > Próbowałem malować zagruntowane płyty KG pistoletem. Niestety, rezultaty są bardzo

    Nie tak zrobiłeś to że próbowałeś malować pistoletem. do takiej roboty niezastąpiony
    jest wałek. Lepiej, szybciej, czyściej itp

  • 8. Data: 2018-06-21 23:14:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-19 18:11, Lucky wrote:
    > To jest kawałek płyty (zagruntowana kiedyś) na poddaszu (pod kątem). Farba Jedynka
> [...]

    jako ze mialem przyjemnosc uzywac czegos tej klasy to krotko stwierdze -
    szkoda czasu

    lepiej wypozyczyc porzadna maszyne jezeli robisz np. cale poddasze albo
    uzyc walka

    to co masz nadaje sie tylko do powierzchni ktorych walkiem nie
    obskoczysz - kiedys mialem zlecenie pomalowania kilku m2 malo rownej
    cegly i do tego taki wynalazek sie nada lepiej niz walek

    do nowej gk tylko porzadny sprzet albo reczna robota

  • 9. Data: 2018-06-25 02:43:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To jest kawałek płyty (zagruntowana kiedyś) na poddaszu (pod kątem). Farba Jedynka
> [...]

    Za mały otwór na taką farbę. Do tego nadaje się:
    http://allegro.pl/pistolet-do-tynkowania-malowania-b
    ielenia-baranka-i7249848492.html
    Takim czymś to nawet Duluxa dałem radę, a chyba gęstszej farby nie
    widziałem. Druga sprawa to przefiltrowanie przez siateczkę farby. W
    sklepie powinni mieć takie lejki z papieru z siateczką u dołu. Jak nie
    jest jednorodna, to pluje kroplami.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2018-06-25 09:18:23
    Od: marios <d...@f...gd>

> [...]
    > Hej,
    >
    > To jest kawałek płyty (zagruntowana kiedyś) na poddaszu (pod kątem). Farba Jedynka

    Ja jak widzę "niemieckie" napisy i/lub "Designed Germany" a jest to z Chin i
    nie zostało kupione na terenie Niemiec, to spodziewam się najgorszego.

    Jak sprzedawca zachwala mi produkt że: "niemieckie" (tekst tak wyświechtany
    jak "demokracja" i "za darmo"), wieję od razu.

    Jak na ceneo pod produktem jest kilka komentarzy i nie widzę żadnych
    negatywnych/przynajmniej neutralnych, zakładam że opinie napisali wcielający
    się w różne postacie sprzedawcy i to jest prawdopodobnie gówno ostatnie.

    To co jedzie do PL jest "Designed in Germany" (for Poland) lub; for Poland -
    gatunek VI/odrzuty :). A nasi importerzy kupują zapewne tylko po cenie.

    Zabawnie jest jak kupuję coś o budowie cepa. Przyglądam się i zastanawiam co
    w takiej banalnej, dwu/trzy elementowej konstrukcji może się zaraz zepsuć.
    I wielokrotnie zostałem zaskoczony (mimo doświadczeń) - coś w stylu: masywny
    trzonek od młotka w połowie wysokości był pocienioną rurką (a ja
    przewidywałem rozpad klina).