  • 1. Data: 2019-01-21 19:43:29
    Temat: Pilarka stołowa - część zamienna
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W pilarce jak w linku poniżej połamała mi się ta płytka z tworzywa w
    której obraca się tarcza.
    Podpowie ktoś jak ten element może się nazywać? - zanim zacznę coś
    dorabiać ze sklejki, chciałem sprawdzić czy jest gdzieś do kupienia online.

    https://allegro.pl/oferta/pilarka-stolowa-macalliste
    r-2500w-jednofazowa-6614242802?utm_source=google&utm
    _medium=cpc&ds_rl=1256542&ev_campaign=_DIO_pla_dom_n
    arzedzia&ev_adgr=Pi%C5%82y+i+pilarki&gclid=Cj0KCQiA-
    JXiBRCpARIsAGqF8wWPdiBLCWwAtj0wKY75n-2_9gVXGLkGLsb7t
    -h6RRr_Md2ZCbSEf9saAiHAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

    https://tinyurl.com/ydanpyts

    Z góry dzięki.

    TG

  • 2. Data: 2019-01-22 12:51:39
    Temat: Re: Pilarka stołowa - część zamienna
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

> [...]
    > Podpowie ktoś jak ten element może się nazywać? - zanim zacznę coś
    > dorabiać ze sklejki, chciałem sprawdzić czy jest gdzieś do kupienia online.]

    W mojej Makicie to się nazywa: "WKŁADKA STOŁU GŁÓWNEGO"

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek

  • 3. Data: 2019-01-22 13:28:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.01.2019 19:43, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    JXiBRCpARIsAGqF8wWPdiBLCWwAtj0wKY75n-2_9gVXGLkGLsb7t
    -h6RRr_Md2ZCbSEf9saAiHAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

    U nas mówią na to wkładka.
    Po angielsku insert.
    łatwo zrobić we własnym zakresie i dodatkowo wersję tzw. "zero
    clearance". Na jutubach jest tona filmów na ten temat.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2019-01-22 17:59:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 13:28 quent <x...@x...com> pisze:

    > łatwo zrobić we własnym zakresie i dodatkowo wersję tzw. "zero
    > clearance". Na jutubach jest tona filmów na ten temat.

    To samo mi dzisiaj powiedzieli w serwisie macalistera...
    Tak to jest kupić chińszczyznę.

    TG

  • 5. Data: 2019-01-24 07:59:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.01.2019 17:59, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > To samo mi dzisiaj powiedzieli w serwisie macalistera...
    > Tak to jest kupić chińszczyznę.

    Ewentualnie możesz narysować sobie w kompie i dać tam gdzie wycinają na
    CNC laserem np. w plexi o odpowiedniej grubości.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2019-01-24 17:35:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 07:59 quent <x...@x...com> pisze:

    > Ewentualnie możesz narysować sobie w kompie i dać tam gdzie wycinają na
    > CNC laserem np. w plexi o odpowiedniej grubości.

    Zrobię ze sklejki - już kupiłem skrawek za 5 zł w casto.

    TG

  • 7. Data: 2019-01-24 17:57:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Zrobię ze sklejki - już kupiłem skrawek za 5 zł w casto.

    Dlaczego dopuszczałeś myśl, aby tę płytkę kupić? :-)

    Robert

  • 8. Data: 2019-01-24 19:37:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 17:57 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Dlaczego dopuszczałeś myśl, aby tę płytkę kupić? :-)

    Jak by było do kupienia za 20-30 zł to bym się nawet nie zastanawiał.
    Leniwy jestem :-)

    TG

  • 9. Data: 2019-01-25 10:23:14
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Jak by było do kupienia za 20-30 zł to bym się nawet nie zastanawiał.
    > Leniwy jestem :-)

    Też bym tak zrobił. Czas poświęcony na rzeźbienie czegoś takiego samemu
    też swoje "kosztuje". Zazwyczaj więcej niż takie 20-30 zł.

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 10. Data: 2019-01-25 11:03:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-25 o 10:23, Kżyho pisze:

    > Też bym tak zrobił. Czas poświęcony na rzeźbienie czegoś takiego samemu
    > też swoje "kosztuje". Zazwyczaj więcej niż takie 20-30 zł.

    Pilarka nie wygląda do zastosowań w produkcji. Zakładałem, że używa jaj
    majsterkowicz.

    Robert