  • 1. Data: 2015-01-30 13:59:39
    Temat: Pistolet do ropowania ...
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    Do czego słuzy ?? Jak sie go uzywa ???
    Wiem ze z kompresoremm ale co sie nim robi

  • 2. Data: 2015-01-30 14:11:16
    Temat: Re: Pistolet do ropowania ...
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 13:59, mikuś pisze:
    > Do czego słuzy ?? Jak sie go uzywa ???
    > Wiem ze z kompresoremm ale co sie nim robi
    lewatywę

  • 3. Data: 2015-01-30 14:15:09
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 14:11, Dawid pisze:

    > lewatywę

    Ze ty tak sobie robisz to wiem bo mi Twoja stara mówila, ale chcialbym
    sie dowiedziec konkretnych osob a nie zboczonych

  • 4. Data: 2015-01-30 14:25:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 13:59:41 UTC+1 użytkownik mikuś napisał:
    > Do czego słuzy ?? Jak sie go uzywa ???
    > Wiem ze z kompresoremm ale co sie nim robi

    Jak sama nazwa wskazuje służy do ropowania, czyli do mycia ropą brudnych
    zatłuszczonych rzeczy.

  • 5. Data: 2015-01-30 14:31:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 14:15, mikuś pisze:

    > Ze ty tak sobie robisz to wiem bo mi Twoja stara mówila, ale chcialbym
    > sie dowiedziec konkretnych osob a nie zboczonych

    http://www.pneumatig.eu/narzedzia-pneumatyczne/pisto
    lety-do-mycia-ropowania.html
    pierwsze z brzegu, ale głupek nie ogarnie.
    następne twoje pytanie- do czego używacie mydła?
    lol

  • 6. Data: 2015-01-30 17:56:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.01.2015 o 13:59, mikuś pisze:
    > Do czego słuzy ?? Jak sie go uzywa ???
    > Wiem ze z kompresoremm ale co sie nim robi
    Napewno nie do ropowania. Rozpylanie ropy, oleju, jest uciążliwe dla
    otoczenia. Rozpylone kropelki niesione są z powietrzem i siadają na
    wszystkim do okoła, pozostawiając tłuste ślady i zajebisty zapach.
    Jak już musisz coś umyć, w sensie przemysłowym technicznym, to lepiej
    użyć benzyny ekstrakcyjnej w ropownicy.

    Ale jak do zbiornika wlejesz wodę z płynem do naczyć (albo dimerem) to
    masz całkiem całkiem myjkę ciśnieniową. od biedy możesz cośtam
    pomalować, ale raczej nie coś odpowiedzialnego. JAk masz pusty zbiornik,
    to ropownica staje się pistoletem do przedmuchiwania. taki bonusowy
    live-hack :)

    ToMasz

    Ps ostatnio jest wiele dyskusji, pytań o kompresory. ja mam od wielu lat
    taki najprostszy z butlą i działa bez problemu. właśnie ropownica z
    dimerem jest do niego na stałe podłączona. tynkuje, maluje, a każde
    mycie wykonuje ropownicą.