  • 1. Data: 2016-07-30 22:34:05
    Temat: Plan zagospodarowania - kolor dachu
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Plan zagospodarowania dla mojej działki przewiduje taki kolor dachu:
    cyt " dla dachów dwu- i wielospadowych stosowanie kolorystyki w tonacji
    czerwieni (zbliżonej do naturalnego koloru cegły)"
    No i nie mamy z żoną pojęcia jaki kolor to ma być. Kolor cegły to taki
    od pomarańczowego, rdzawego aż do brązu. Czerwieni w cegle jest akurat
    chyba najmniej.
    Kto ostatecznie zadecyduje o tym, czy wybrany przeze mnie kolor spełnia
    wymagania planu, czy nie? Mocno to wszystko uznaniowe...
    Teraz mam dwa wstępnie wybrane kolory: Titania czerwień winna i Titania
    miedź angoba. Mam nadzieję, że obie się łapią do wymagań planu.
    Piotr

  • 2. Data: 2016-07-31 06:31:39
    Temat: Re: Plan zagospodarowania - kolor dachu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.07.2016 o 22:34, gobo pisze:
> [...]
    > Teraz mam dwa wstępnie wybrane kolory: Titania czerwień winna i Titania
    > miedź angoba. Mam nadzieję, że obie się łapią do wymagań planu.
    Jak będziesz brał fakturę na dachówkę, to każ sobie napisać "kolor
    czerwony - taki a taki" i masz świety spokój. Urzędnik w razie czego
    zawsze patrzy na papier.
    Jacek

  • 3. Data: 2016-07-31 19:17:09
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Dzięki - o tym nie pomyślałem. Nawet nie zastanawiałem się jak wygląda
    zakończenie budowy i ewentualny jej "odbiór".
    Piotr

  • 4. Data: 2016-07-31 21:24:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 22:34:10 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > Teraz mam dwa wstępnie wybrane kolory: Titania czerwień winna i Titania
    > miedź angoba. Mam nadzieję, że obie się łapią do wymagań planu
    A jakiej to firmy dachówka
    Te idiotyczne nazwy z farb już na dachówki przeszły?

  • 5. Data: 2016-07-31 22:12:32
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    No pewnie:) Ludzie chcą podobno takich nazw. Czerwona, brązowa, szara -
    te są za bardzo banalne i prowincjonalne:)

  • 6. Data: 2016-08-17 00:57:58
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-07-30 20:34, gobo <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Teraz mam dwa wstępnie wybrane kolory: Titania czerwień winna i Titania
    > miedź angoba. Mam nadzieję, że obie się łapią do wymagań planu.

    Przepraszam za archeologię.
    Czy domy dookoła już stoją? Generalnie takie zalecenia są po to, żeby
    każdy nie miał innego, więc dobrym pomysłem jest podobny do sąsiadów.
    Ew. jeśli Ty jesteś pierwszy to będziesz wzorem dla innych. Wbrew
    pozorom lepiej wygląda brzydszy kolor podobny do każdego innego na
    ulicy niż ładniejszy ale odstający.

    To jeden z przypadków gdzie nieprecyzyjne regulacje mają sens.

  • 7. Data: 2016-08-17 08:12:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.08.2016 00:57, Przyjazny wrote:
    > Wbrew
    > pozorom lepiej wygląda brzydszy kolor podobny do każdego innego na
    > ulicy niż ładniejszy ale odstający.

    Pfff... kolejny urbanista z powołania.

    > To jeden z przypadków gdzie nieprecyzyjne regulacje mają sens.

    To nie prawo a LEWO i powinno się tępić takie faszystowskie zapędy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2016-08-17 08:41:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 08:12:09 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > To nie prawo a LEWO i powinno się tępić takie faszystowskie zapędy.

    żyd w komorze gazowej moze wam cos powiedziec o faszyźmie. O jak on byłby wdzieczny
    gdyby mu tylko kazali wybrać jeden z trzech kolorów dachówki...

    b.

  • 9. Data: 2016-08-17 11:16:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.08.2016 08:41, Budyń wrote:

    > żyd w komorze gazowej moze wam cos powiedziec o faszyźmie. O jak on byłby wdzieczny
    gdyby mu tylko kazali wybrać jeden z trzech kolorów dachówki...

    Czyli wszystko w sumie jest OK bo przecież moglibyśmy siedzieć w
    komorach...
    Typowa niewolnicza mentalność

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2016-08-17 15:47:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 11:16:53 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    wdzieczny gdyby mu tylko kazali wybrać jeden z trzech kolorów dachówki...

    > Czyli wszystko w sumie jest OK bo przecież moglibyśmy siedzieć w
    > komorach...
    > Typowa niewolnicza mentalność

    no, raczej nie wszystko jest ok, kompletnie pomieszałeś zakres stosowania słowa
    faszyzm z celowoscią stosowania prawa w społeczeństwie.

    b.