  • 1. Data: 2015-11-26 16:53:53
    Temat: Re: Plomien swiecy;)
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    po hiszpansku taki post sie nazywa 'Los Ironios'?

  • 2. Data: 2015-11-26 21:26:10
    Temat: Płomień świecy;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://m.wprost.pl/ar/id,526017/mob.html

  • 3. Data: 2015-11-26 21:28:16
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 21:26:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://m.wprost.pl/ar/id,526017/mob.html

    I o kibelku:
    http://rtvagd.wp.pl/kat,1032175,title,Unia-Europejsk
    a-ustalila-jak-bedzie-wolno-splukiwac-wode-w-klozeci
    e,wid,16121135,wiadomosc.html?ticaid=116036

  • 4. Data: 2015-11-26 21:54:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 21:28:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I o kibelku:
    > http://rtvagd.wp.pl/kat,1032175,title,Unia-Europejsk
    a-ustalila-jak-bedzie-wolno-splukiwac-wode-w-klozeci
    e,wid,16121135,wiadomosc.html?ticaid=116036

    jednym słowem -czeba przygarnac kasy ile wlezie, tym razem je wydac sensownie -a
    potem opuscic prawie-juz-kalifat

    b.

  • 5. Data: 2015-11-26 22:35:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    We wspaniałej Ameryce od dawna jest to uregulowane. Było w TV. Ci co maja blisko do
    granicy jeżdżą za granice kupić normalny kibel.

  • 6. Data: 2015-11-27 07:34:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 21:26, Kris pisze:
    > http://m.wprost.pl/ar/id,526017/mob.html

    To tylko dowodzi, że ciągle za mało emigrantów przybyło do UE i
    urzędnicy ciągle zajmują się duperelami.

    Poza tym, dlaczego w definicji piszą, że świeca pali się w temp. 20-27
    st? Co w takim razie z naszymi zniczami na wszystkich świętych? Zrobią z
    nich nasz regionalny wyjątek?

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-11-27 07:42:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 07:34:35 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > To tylko dowodzi, że ciągle za mało emigrantów przybyło do UE i
    > urzędnicy ciągle zajmują się duperelami.

    a dyrektywę w sprawie przewozu cukierków karmelkowych liczy podobno
    prawie 26 tys. słów.
    Urzędasy mają co robić;)

  • 8. Data: 2015-11-27 09:52:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > a dyrektywę w sprawie przewozu cukierków karmelkowych liczy podobno
    > prawie 26 tys. słów.
    > Urzędasy mają co robić;)

    a piszący bez sprawdzenia, że piszą głupoty też :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-11-27 10:53:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:54:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > a piszący bez sprawdzenia, że piszą głupoty też :)
    A jak sprawdziłeś że to głupoty to napisz coś więcej/daj linka.

  • 10. Data: 2015-11-27 10:54:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > A jak sprawdziłeś że to głupoty to napisz coś więcej/daj linka.

    mam ci dać linka do nieistniejącego bytu?