  • 1. Data: 2017-11-30 15:22:42
    Temat: Płyta gazowa do zabudowy
    Od: "Pamela" <P...@p...onet.pl>

    Kupuję płytę gazową do zabudowy, wiec temat jak najbardziej związany z
    budownictwem:)
    Na wstępie chciała bym ostrzec przed fabrycznymi bublami drogich i markowych
    płyt z żeliwnymi rusztami, ponieważ te ruszty nie mają żadnych mocowań w
    blacie płyty, tylko leżą na nim luzem, na żeliwnych rusztach przyklejone są
    cztery małe gumki, chroniące piękne blaty przed porysowaniem. Gdy te
    gumeczki się odlepią, lub roztopią w czasie gotowania to mamy gwarantowane
    uszkodzenie pięknego blatu takiej płyty, to celowe działanie producenta,
    pewnie potem odmówi gwarancji.
    Dodatkowo teraz wszystkie lepsze płyty gazowe posiadają elektryczne
    zapalarki gazu, czyli w pomieszczeniu bez prądu bawimy się zapałkami a w
    pomieszczeniu z prądem to samo gdy prąd wyłączą:( Zapalarki Piezo przestały
    być modne?
    Ponieważ teraz jest dużo rodzajów płyt, dlatego mam kłopot jaką wybrać, więc
    radźcie, jaka płyta będzie trwalsza, z blatem emaliowanym, nierdzewnym, czy
    szklanym? Dziękuję wszystkim za rady, Pamela.

  • 2. Data: 2017-11-30 16:48:51
    Temat: Re: Plyta gazowa do zabudowy
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pamela.
    nasza hekatomba z tym cholerstwem, znaczy wyborem....:
    no wiec tak. bialej znaczy emalii zona nie chciala bo nie. szklanej
    odradzono nam bo podobmo moze sie zdarzyc yeb i rozpada sie to szko w milion
    kawalkow. oczywiscie wymiana nieoplacalna najczesciej.
    no to nierdzewna, no to jest nierdzewna...
    i tez zle bo sie to porysowalo w moment.
    ale sramy na to. u nas jeszcze jest ten blad ze gmiazda, te no palniki sa za
    blisko siebie i czasem to wkurza.
    ostatecznie zdezorientowani wzielismy najtansze x najlepsza gwara co dalo
    jakies dziadostwo z ikei. ale oczywiscie chodzi narazie...
    co do kratek na gorze to tu sie nabrac nie dalem - maja byc solidne. sa
    wlasnie na tych gumkach, ale ja to leje bo na blasze i tak wszystko jedno.
    co do szkla to dodatkowy czynnik ryzyka.
    aktualnie to bym zmienil te rozstawy i te srebrna blache na taka garbowana ,
    no matowa taka jak czesto zlewozmywaki. nie wiem jak sie to zwie fachowo.
    powodzenia.

  • 3. Data: 2017-11-30 19:04:33
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Przemyśleć i kupić indukcję

  • 4. Data: 2017-12-01 22:21:14
    Temat: Re: Płyta gazowa do zabudowy
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Ponieważ teraz jest dużo rodzajów płyt, dlatego mam kłopot jaką wybrać,
    > więc radźcie, jaka płyta będzie trwalsza, z blatem emaliowanym,
    > nierdzewnym, czy szklanym? Dziękuję wszystkim za rady, Pamela.

    Najlepsza jest emaliowana, bo stal jest mocniejsza od nierdzewki a emalia
    bardziej odporna na pobrudzenie i porysowania.

  • 5. Data: 2017-12-01 23:44:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nierdzewka to tez stal. Nawet ma nazwe stal nierdzewna. Wada polerowanych stali
    nierdzewnych jest wrazliwosc na zarysowanie. Emalia to szklo. Latwo ja popsuc bo
    wrazliwa na uderzenia.

  • 6. Data: 2017-12-02 13:14:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Nierdzewka to tez stal. Nawet ma nazwe stal nierdzewna. Wada polerowanych stali
    nierdzewnych jest wrazliwosc na zarysowanie. Emalia to szklo. Latwo ja popsuc bo
    wrazliwa na uderzenia.

    OIDP, to blacha kajnerowa jest wielokrotnie bardziej odporna na
    zarysowania od wielu innych typów "kwasówek" lub niklowanych.
    Nie wiem, jak z tłoczeniem kajnera - nie miałem do czynienia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam