  • 1. Data: 2018-06-12 20:54:18
    Temat: Płytki na balkonie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Po dziesięciu latach powoli dojrzewam do wymiany dwóch
    rzędów płytek na balkonie na cztery istniejące.

    Pytania:
    Balkon jest od strony południowej
    i płytki najbliższe krawędzi balkonu są spalone.
    Jakie kupić żeby tego uniknąć?

    https://www.youtube.com/watch?v=IiKJK4OksGk
    Człowiek na filmie układa na grzebień.
    Dobrze robi?
    W te szczeliny nie wejdzie woda i nie zniszczy balkonu?

    Okap
    Balkon jest na II piętrze.
    Mam teraz okap z blachy która co roku rdzewieje i co roku ją maluje.
    Jakby tą blachę zlikwidować i wystawić płytki kilka centymetrów poza balkon?

    Klej do płytek
    Mam dostęp do betonu w "proszku" B50.
    Tylko dodać wody.
    Może zastosować go zamiast kleju?

    Jakieś inne rady?

  • 2. Data: 2018-06-12 21:11:03
    Temat: Re: Płytki na balkonie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.06.2018 o 20:54, Bolko pisze:
> [...]
    > Człowiek na filmie układa na grzebień.
    > Dobrze robi?
    > W te szczeliny nie wejdzie woda i nie zniszczy balkonu?

    Ta metoda prawidłowo wykonana zabezpiecza przed tym aby nie było pustych
    przestrzeni pod płytką.
    Obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=5lekI-aJckY

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-06-13 00:51:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

> [...]
    >
    > Pytania:
    > Balkon jest od strony południowej
    > i płytki najbliższe krawędzi balkonu są spalone.

    o kolorze spalonym ;)

    > https://www.youtube.com/watch?v=IiKJK4OksGk
    > Człowiek na filmie układa na grzebień.
    > Dobrze robi?

    Dobrze ale płytki brzydkie i będa sie brudzić pomiędzy tymi
    "kamieniami" Lepiej gładkie w kolorze chleba, toffi itp
    Fugi nie mocno kontrastowe. Za mało luzu zostawia od śrub.
    Jak zardzewieja to rozsadza płytki.

    > W te szczeliny nie wejdzie woda i nie zniszczy balkonu?

    Wejdzie ale całego balkonu nie zje tak szybko. Tyko pierwszy rząd.

> [...]
    > Mam teraz okap z blachy która co roku rdzewieje i co roku ją
    > maluje. Jakby tą blachę zlikwidować i wystawić płytki kilka

    To woda będzie ściekać pod. Pojawi się pasek z mchu.
    Będziesz go wydłubywał. Daj pasek płytek na krawędz. Silikon.
    Ale mech i tak się pojawi. Najlepiej byłoby mieć podnośnik koszowy hehe
    to ładnie możnaby uszczelnić.

    > Klej do płytek
    > Mam dostęp do betonu w "proszku" B50.
    > Tylko dodać wody.
    > Może zastosować go zamiast kleju?
    >
    > Jakieś inne rady?

    Jak jest mały spadek to trzeba oprzeć się pokusie zrobienia basenu.
    Wklejony jeden rząd może utworzyć bandę dla wody i będzie wieczna
    kałuża.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.