  • 1. Data: 2020-07-02 22:31:09
    Temat: Płytki na podłodze
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Była niedawno dyskusja o płytkach też hiszpańskich to chciałem jako ciekawostkę
    pokazać płytki na podłodze. Proszę zwróćcie uwagę na slajd 34.

    https://www.fotocasa.es/es/comprar/vivienda/ontinyen
    t/no-amueblado-jardin-piscina-parking-trastero/15066
    5807/d?ai=150665807&tti=1&xtor=EPR-482-%5B24x7_realt
    ime%5D-20200702-%5BcardLink%5D-1@1

    Domek niczego sobie (takiego nie szukam) tylko oglądam.
    To a propos dyskusji o jakości.
    K.

  • 2. Data: 2020-07-03 07:48:49
    Temat: Re: Płytki na podłodze
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 15:31:10 UTC-5 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    5807/d?ai=150665807&tti=1&xtor=EPR-482-%5B24x7_realt
    ime%5D-20200702-%5BcardLink%5D-1@1

    > Domek niczego sobie (takiego nie szukam) tylko oglądam.

    Oj tam, sie nie znasz. Zaraz JS przyjdzie i ci powie ze to nie kafelki tylko takie
    marmurowe kostki i one takie są bo one szlachetne i sam by takie chciał ale do nas
    takich nie przywoza bo Polak sie nie zna i takich nie kupi bo mysli ze to krzywe i
    wybrakowane a one takie szlachetne sa.

    ;)

  • 3. Data: 2020-07-03 10:24:03
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 02.07.2020 o 22:31, Kadar pisze:
> [...]
    5807/d?ai=150665807&tti=1&xtor=EPR-482-%5B24x7_realt
    ime%5D-20200702-%5BcardLink%5D-1@1

    > Domek niczego sobie (takiego nie szukam) tylko oglądam.

    https://d.inmofactory.com/1/110665/17030970/30122845
    4.jpg

    Ba, hiszpańska ceramika jest piękna, tak samo różne latynoskie,
    indyjskie,itd... wzory tkanin.
    Nawet na jakichś zdjęciach z chyba kazachskich chat-namiotów, na zdjęciu
    komentowaliśmy piękno wyłożenia ścian takimi dywanami.

    Szukając dywanu do salonu szlag nas trafiał w różnych komfortach, same
    jakieś ciapy bez wyrazu lub wielkie figury geometryczne, ewentualnie
    "kościelne".

    Kiedyś widzieliśmy dywan nieduży za 3k, noo piękny, zagramaniczny, ale
    te 3k jednak nas odstraszyło. Ostatnio wspominaliśmy, czemu my go nie
    kupili wtedy.

    A w PL to nawet nie widać w sklepach tradycyjnych wzorów typu "kogucik"
    he , nawiązałem ;) , a jak już, to są jakieś zniekształcone w Chinach
    podróby tych wzorów, walące po oczach tandetą.

    A propos jakości. To nie do końca chodzi o jakość samą w sobie. np. moja
    żona chce mieć wszystko jak z renderu komputerowego tj. np. pralka nie
    posiada kabli i węży, wszystko jest idealnie proste, gładkie, .. - w tym
    jest problem.

  • 4. Data: 2020-07-03 11:16:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Jul 2020 10:24:03 +0200, marios <d...@f...gd>
    wrote:
    > https://d.inmofactory.com/1/110665/17030970/30122845
    4.jpg

    Krzywo położone

    --
    Marek

  • 5. Data: 2020-07-03 11:27:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.07.2020 o 11:16, Marek pisze:

    > Krzywo położone

    Krzywych płytek nie da się położyć prosto, nawet na stole.

  • 6. Data: 2020-07-03 12:05:28
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > żona chce mieć wszystko jak z renderu komputerowego tj. np. pralka nie
    > posiada kabli i węży, wszystko jest idealnie proste, gładkie, .. - w tym

    Postaw normalną pralkę, zmień żonę.
    K.

  • 7. Data: 2020-07-03 12:06:40
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Krzywych płytek nie da się położyć prosto, nawet na stole.

    Może nie wiedzą, że najpierw trzeba położyć na stole a potem dopiero układać na
    podłodze.
    K.

  • 8. Data: 2020-07-03 12:36:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Postaw normalną pralkę, zmień żonę.
    > K.

    ROTFL :)
    tak bez kredytu?:)

  • 9. Data: 2020-07-03 12:45:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2020 o 11:16 Marek <f...@f...com> pisze:

    4.jpg

    > Krzywo położone

    Te "płytki" są krzywe z "natury". Tutaj jest za mała fuga i dlatego tak
    wyszło.
    Taki ich urok.

    TG

  • 10. Data: 2020-07-03 18:56:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > ROTFL :)
    > tak bez kredytu?:)

    Chciałby mieć 2 w jednym to kup wash & go. Tu liczy się dopasowanie.
    K.