  • 1. Data: 2014-10-18 16:39:33
    Temat: Płyty meblowe - półki - w okolicy Zagłębia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje kilka sztuk płyt meblowych szerokich na 30cm. Długośc od 2 do
    2.6m. Na półki do warsztatu. Moga być "z byle czego" a najlepiej
    najtańsze. Surowe wióry, OSB, o ile się nie sypie, też może być.
    Estetyka nie ma znaczenia.

    Do tej pory kupilem w hip budowlanym kilka białych oklejonych. Ale cena
    bandycka, tzn gdybym pociął płyte meblową 2m x 2m wyszlo by pewnie 3x
    taniej. Cięcie za darmo nie jest, wiem. Do niedawna Praktiker
    wyprzedawał uszkodzone za 50% ceny, ale już nie mają.

    Szukam kogoś w okolicy Zagłebia (Sosnowiec, Czeladź, Bedzin, Katowice)
    kto tanio mi sprzeda lub dotnie i obklei ilośc detaliczną taki długich
    półek. O dziwo firmy zajmujące się zabudową kuchni nie sprzedają,
    tartaki nie mają itd. Zostają tylko hipermerkety?

  • 2. Data: 2014-10-18 16:46:10
    Temat: Re: Płyty meblowe - półki - w okolicy Zagłębia
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Zadzwoń i zapytaj http://www.system-sosnowiec.pl

  • 3. Data: 2014-10-18 18:40:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    napisał:

> [...]

    > Do tej pory kupilem w hip budowlanym kilka białych oklejonych. Ale cena
    > bandycka, tzn gdybym pociął płyte meblową 2m x 2m wyszlo by pewnie 3x

    Bandycka tzn.? W kazdej hurtowni plyt powinienes dostac zwykla plyte meblowa
    laminowana 18mm. Najtansza plyta to ok 120-140 pln. Do tego ciecie 10-20 pln
    plus okleina - najtansza ponizej 1mm kosztuje ok 1 pln / mb. Plyta ma
    2,8 x 2,07 czyli masz 6 kawalkow 30cm dlugich na 2,8 albo 7 kawalkow
    29cm dlugich na 2,8m. Cenowo powinno wyjsc ponizej 200 pln.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-10-18 18:40:35
    Od: Adam <a...@g...com>

  • 5. Data: 2014-10-18 18:46:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-18 18:40, Adam wrote:
    > Bandycka tzn.?

    Około 55zł za 260x30cm.

  • 6. Data: 2014-10-18 20:11:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 18 października 2014 18:46:05 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Około 55zł za 260x30cm.

    No troche bandycka :]
    Google -> hurtownia plyt meblowych MIASTO i znajdziesz parenascie w okolicy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-10-18 21:15:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > Zostają tylko hipermerkety?
    Tam drogo.
    Szukaj lokalnych sklepów z akcesoriami meblowymi.
    Najtańsza płyta: biała lub calvados to chyba niewiele ponad 20 zł/mkw + 1zł za mb
    oklejania(moizesz samemu taniej okleiną taką co żelazkiem się klei lub listwe
    obrzeżowa kupic)
    Cięćie płyty w zalezności od sklepu albo wliczone w cenie płyty albo dodatkowo parę
    zł policza.
    Sporo mebli robiłem w ten sposób i przynajmniej w mojej miejscowości lokalny sklep ma
    sporo niższe ceny niz markety.