  • 1. Data: 2015-09-18 20:42:52
    Temat: Po ile chodzi malowanie?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Ile się płaci w Waszym rejonie malarzowi za pomalowanie mkw? Może ktoś
    ostatnio korzystał z takiej usługi?

    Ciekawość moja wynika z tego, że u nas jest spora rozbieżność, nawet z
    dwukrotną przebitką - od 6 do 12zł.

    Ewa

  • 2. Data: 2015-09-18 22:49:08
    Temat: Re: Po ile chodzi malowanie?
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-09-18 o 20:42, FEniks pisze:
> [...]
    > ostatnio korzystał z takiej usługi?
    >
    > Ciekawość moja wynika z tego, że u nas jest spora rozbieżność, nawet z

    Mało na ten temat wiem, ale akurat niedawno zauważyłem na dziale farb w
    Leroy Merlin - 7zł / m2 lub 12zł (chyba) za m2 (kolor).

  • 3. Data: 2015-09-19 09:32:22
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-09-18 o 22:49, RD pisze:

    > Mało na ten temat wiem, ale akurat niedawno zauważyłem na dziale farb
    > w Leroy Merlin - 7zł / m2 lub 12zł (chyba) za m2 (kolor).

    No właśnie pamiętam, że kiedyś - kilka lat temu - tak było, że malowanie
    na biało było tańsze niż w kolorze. Nie wiem, z czego to wynikało - w
    kolorze trudniej malować?
    Teraz nie robią takiego rozróżnienia, ale ogólnie rozpiętość cenowa jest
    zaskakująco duża. Rozmawiałam wprawdzie tylko z trzema malarzami, więc
    to może nie jest grupa reprezentatywna? Z duszą na ramieniu zdecydowałam
    się na najtańszego, a okazuje się, że nadspodziewanie dobrze sobie radzi.

    Ewa

  • 4. Data: 2015-09-19 11:11:40
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > się na najtańszego, a okazuje się, że nadspodziewanie dobrze sobie radzi.

    Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad 8 lat
    temu.
    Co do dawniejszego tańszego białego - inne mody panowały, ludzie na
    biało malowali tylko nowe ściany. Teraz nie jest taniej, a nawet i może
    być drożej, bo wcale nie tak łatwo białym pokryć te "śliwki węgierki",
    "pola kukurydzy" czy "karmazynowe przypływy".

  • 5. Data: 2015-09-19 12:21:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-09-19 o 11:11, Qrczak pisze:

    > Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad 8
    > lat temu.

    O, to tak jak u mnie.

> [...]
    > może być drożej, bo wcale nie tak łatwo białym pokryć te "śliwki
    > węgierki", "pola kukurydzy" czy "karmazynowe przypływy".

    Możliwe, że to o to chodzi. Chociaż mnie zawsze to dziwiło, bo przecież
    białym trudniej pokryć nawet zabrudzony biały.

    Ewa

  • 6. Data: 2015-09-19 12:29:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Co do cen - się nie wypowiem, ostatnio malarz malował u mnie ponad
    > 8 lat temu.

    Żyje jeszcze? Bo jeśli chodzi o malarzy nieżyjących, to ceny mocno idą
    w górę.

    Jarek

    --
    Zawsze chodziła ubrana na biało
    Cała na biało -- nic nie wystawało

  • 7. Data: 2015-09-19 14:03:48
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-09-19 12:29, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Nawet mogę pozdrowić od Was.

  • 8. Data: 2015-09-19 15:05:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Nawet mogę pozdrowić od Was.

    Tylko jak zacząć? "Nasz Drogi Malarzu" chyba nie pasuje.

    Jarek

    --
    W pobliżu świątynia stała sztuk,
    Stamtąd się zakradł najpierwszy wróg,

  • 9. Data: 2015-09-19 15:28:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2015 12:21:49 +0200, FEniks napisał(a):

    > białym trudniej pokryć nawet zabrudzony biały.

    Biały nie wymaga nakladania idealnie równą warstwą - a kolory tak.

  • 10. Data: 2015-09-19 15:51:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Tylko jak zacząć? "Nasz Drogi Malarzu" chyba nie pasuje.

    "Nasz Drogi Pic-Asie!"

    Ewa