  • 1. Data: 2018-08-07 23:04:16
    Temat: Podłączenie szamba - studzienka rewizyjna?
    Od: Marek <f...@f...com>

    W projekcie (rysunek) kanalizacji rura 160 wychodzi z budynku i po
    odcinku o długości 8m wchodzi do szamba. W części opisowej projektu
    dot. wykonania tego odcinka od budynku do szamba jest podpunkt
    "zamontować studzienkę rewizyjną". Niestety na rysunkach projektu nie
    ma tej studzienki. Czy to jest jakiś błąd w projekcie (ktoś z robił
    copy&paste części opisowej i za dużo wkleił) i ta studzienka nie jest
    konieczna na tym odcinku czy jednak ją zamontować?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-08-07 23:31:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Zamontuj w takim miejscu by nie trzeba było rujnować nawierzchni gdyby coś się
    zatkało, w trawniku czy cus.
    U siebie rewizji nie dałem.

  • 3. Data: 2018-08-07 23:41:55
    Temat: Re: Podłączenie szamba - studzienka rewizyjna?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Aug 2018 14:31:51 -0700 (PDT),
    Budyń<b...@g...com> wrote:
    > Zamontuj w takim miejscu by nie trzeba było rujnować nawierzchni
    > gdyby coś się zatkało, w trawniku czy cus.
    > U siebie rewizji nie dałem.

    No ale zawsze można do tego odcinka dostać się od strony szamba (jaka
    jest procedura wchodzenia do opróżnionego szamba?)
    Choć przyznaję, że rewizja na tym odcinku chyba jest bardziej
    komfortowa w użyciu.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-08-08 05:16:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 23:41, Marek pisze:
    > zawsze można do tego odcinka dostać się od strony szamba (jaka jest
    > procedura wchodzenia do opróżnionego szamba?)

    Się uśmiałem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-08-08 06:10:56
    Od: l...@g...com

    W przyszłości moźesz być podłączony do sieci kanalizacyjnej? Jeśli tak to bym zrobił
    studzienkę i zamontował tam dwuklapową zasuwę burzową.

  • 6. Data: 2018-08-08 06:11:31
    Od: l...@g...com

    Uśmiałeś się, bo???

  • 7. Data: 2018-08-08 20:46:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 08.08.2018 o 06:11, l...@g...com pisze:
    > Uśmiałeś się, bo???

    Bo Marek napisał to z nadzwyczajną lekkością. Jak "pójść do garażu po
    młotek". Wejście do szamba żeby coś tam zrobić, to trochę grubsza sprawa
    jednak.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-08-09 00:00:47
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W sąsiedniej wsi też się uśmieli. Do pustego szamba wszedł syn, ale coś długo
    marudził że ojciec zajrzał... Nie pamiętam kim byłem trzeci, ale były trzy pogrzeby.
    Więc zarówno świeczka, nadmuch powietrza jak i linka asekuracyjna i minimum dwie
    osoby na górze przy jednej na dole - ma uzasadnienie.
    Choć- ja byłem na dole, miałem asekurację. Tylko mało myśląca była. Ale żyję!
    Pozdro.abomito

  • 9. Data: 2018-08-09 03:17:16
    Od: l...@g...com

    Ok. Źle cie zrozumiałem, zupełnie na odwrót.