    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Podłogówka - jak sterowanie ?
    Date: Sun, 9 Jun 2019 15:36:56 +0100

    Witam,
    Powoli modernizuję domek, w tym roku będę miał:
    - podłogówka na piętrze
    - nowy piec gazowy
    Domek niewielki, ok. 2x50m2, docelowo 120m2 powierzchni ogrzewanej.
    Pieca gazowego jeszcze nie mam, na co więc zwrócić uwagę przy zakupie?
    Już wiem że piec ma mieć modulację płomienia. chciałbym też żeby pompa w
    piecu opędziła całość (przy takiej powierzchni to chyba nie problem, ale
    czy każdy piec da radę?) Na piętrze będą 4 pętle rurką 15mm oraz
    rozdzielacz, na parterze piec. w tym roku na dole nadal będą kalafiory,
    ale liczę się z tym że będzie tam przez to niższa temperatura (bo w
    podłogę nie wpuszczę za dużo)
    Jak najlepiej docelowo zrobić sterowanie ogrzewaniem? tylko czujnik
    pogodowy? czujniki temperatury na poszczególnych kondygnacjach?

    p.s.
    nie pytam o konkretny model pieca, bo kupowany będzie w UK, więc i
    producenci inni, za to znalazłem ciekawe zestawienie pieców:

    https://link.do/gH2WA

    Lukasz